Mistähän sais...
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 70
- Liittynyt: To Touko 20, 2004 19:59
- Paikkakunta: Tampere
-
- "Saabisti"
- Viestit: 5804
- Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
- Paikkakunta: Vantaa
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 70
- Liittynyt: To Touko 20, 2004 19:59
- Paikkakunta: Tampere
-
- "Saabisti"
- Viestit: 5804
- Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
- Paikkakunta: Vantaa
Juuri maanantaina vaihdettiin vaihdelaatikon pusla uretaaniseen, ja vaikutus oli suorastaan ramaattinen... kaikki joutavat nykimiset hävisi, vain "välttämättömät" jäi...
Ainoa negativinen ilmiö tähän asti havaittuna on tietyllä nopeudella ja kierrosluvulla tuleva tärinä, joka saa aikaan pienen resonanssiäänen jossain etuovien tienoilla ....
Ainoa negativinen ilmiö tähän asti havaittuna on tietyllä nopeudella ja kierrosluvulla tuleva tärinä, joka saa aikaan pienen resonanssiäänen jossain etuovien tienoilla ....
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 70
- Liittynyt: To Touko 20, 2004 19:59
- Paikkakunta: Tampere
Oliko helppo vaihtotyö vai laitatitko sen jossain? Eikös se laatikon pusla ole melko mukavasti esillä kun ottaa renkaan ja sisälokarin irti. Ja hommasitko Pro Carin, Us Car Partsin vai jonkun muun kautta ja mikä hinta jäi ko. osalle?ajn kirjoitti:Juuri maanantaina vaihdettiin vaihdelaatikon pusla uretaaniseen, ja vaikutus oli suorastaan ramaattinen... kaikki joutavat nykimiset hävisi, vain "välttämättömät" jäi...
Ainoa negativinen ilmiö tähän asti havaittuna on tietyllä nopeudella ja kierrosluvulla tuleva tärinä, joka saa aikaan pienen resonanssiäänen jossain etuovien tienoilla ....
Oma tonnarini kaipaisi myös jykevämpää laatikon puslaa..
Saab 9-3 Aero Cabriolet 2008 https://www.nettiauto.com/saab/9-3/9679108
Kuuppa -72 odottaa entisöintiä
Kuuppa -72 odottaa entisöintiä
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 70
- Liittynyt: To Touko 20, 2004 19:59
- Paikkakunta: Tampere
Onkohan automaattilaatikon kumi sama kuin manuaalivaihteiston päädyssä, ainakin kovasti samannäköiset ovat. Automaattiinhan noita kumeja myydään erikseen ja vaihtotyökin on helppo kun kumi on pulteilla kiristettävän pannan alla, prässiä tai sahaa ei tarvita.
Kumi automaattilaatikkoon maksoi PCS:ssä muistaakseni ~20 eur.
Juha
Kumi automaattilaatikkoon maksoi PCS:ssä muistaakseni ~20 eur.
Juha
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
Hintaa en muista, mutta ei se ihan törkeen kallis ollu, hintansa arvoinen ainakin. Tilasin PCS:n kautta jo viime syksynä.... mutta nyt vasta inspiraatio ylitti tuskan. Silti vaihdettiin korjaamolla nosturilla, kun en juuri ole ehtinyt auton kanssa viime aikoina seurustella varsinkaan kun ei ole tällä hetkellä kunnon tilaa eikä nosturia tahi monttua.
Vanhan saa GM-laatikosta pois sahaamalla teräksisen ulkokehän poikki, sitten lähtee mukavasti. Prässätä ei kannata, koska päätykappale on alumiinivalua. FM-lootassahan on jo lenkki ja ruuvit, niin se on jo ihan palakaakkua.
Vanhan saa GM-laatikosta pois sahaamalla teräksisen ulkokehän poikki, sitten lähtee mukavasti. Prässätä ei kannata, koska päätykappale on alumiinivalua. FM-lootassahan on jo lenkki ja ruuvit, niin se on jo ihan palakaakkua.