Moi,
kysymyksessä 89 CD 2.0 turbo aj.364 tkm. Pari viikkoa sitten vaihdettiin upouusi turbo vanhan väsyneen tilalle, öljynkulutus väheni huomattavasti, mutta ei kokonaan. Kysymys kuuluukin, mikä vielä kuluttaa öljyä? Hiukan pölläyttää, kun laittaa auton käymään ja takaa-ajajana voi haistaa öljyä pakokaasussa. Venttiilivarsien kumit vanhat ja väljät? No, turbo on ainakin pois vikalistalta! Kiitos jo etukäteen ajatuksista!
Venttiilivarsien kumit vikana?
ok, täytyy miettiä mitä seuraavaksi tekee asialle. Turhaa työtä ja turhaa rahanmenoa tulisi välttää. Puristuspaineiden mittaaminen varmaan seuraava vaihe.
Autot nyt:
-Audi A6 3.0TDI Q, 2013, Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Volvo 240 GL B200F 1989 ja Volvo 240 GL B230F 1990 Museointi menossa.
-Audi A6 3.0TDI Q, 2013, Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Volvo 240 GL B200F 1989 ja Volvo 240 GL B230F 1990 Museointi menossa.