9000 peräkärrypistokkeen kytkennät?

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
vpleppänen
"Kaasari"
Viestit: 16
Liittynyt: La Helmi 21, 2004 15:35
Paikkakunta: Saarijärvi

9000 peräkärrypistokkeen kytkennät?

Viesti Kirjoittaja vpleppänen »

En saa millään toimimaan peräkärryssä valoja kunnolla. Olen kokeillut suoraan erillisestä pistokkeesta, mikä löytyy takalokasuojan sisästä. Olen kokeillut erillisillä releillä, mutta aina valot palaa kärryssä miten sattuu.

Oisko jollain hyviä vinkkejä miten saan valot palamaan peräkärryssä, niin ettei kaikki valot vilkuta, kun laittaa vilkun päälle.

Auto on 9000 vm. 95.

Alan jo olla aika epätoivoinen.
ASTech
"Hölösuu"
Viestit: 1167
Liittynyt: Ti Joulu 02, 2003 17:37
Paikkakunta: Uki

Re: 9000 peräkärrypistokkeen kytkennät?

Viesti Kirjoittaja ASTech »

vpleppänen kirjoitti:En saa millään toimimaan peräkärryssä valoja kunnolla. Olen kokeillut suoraan erillisestä pistokkeesta, mikä löytyy takalokasuojan sisästä. Olen kokeillut erillisillä releillä, mutta aina valot palaa kärryssä miten sattuu.

Oisko jollain hyviä vinkkejä miten saan valot palamaan peräkärryssä, niin ettei kaikki valot vilkuta, kun laittaa vilkun päälle.

Auto on 9000 vm. 95.

Alan jo olla aika epätoivoinen.
Kärryssä on maadotusvika. Sinne ei joko mene maata auton päästä tai sitten kärryn oma maadotuspiste on viallinen.
vpleppänen
"Kaasari"
Viestit: 16
Liittynyt: La Helmi 21, 2004 15:35
Paikkakunta: Saarijärvi

Viesti Kirjoittaja vpleppänen »

Olen ottanut juuri siitä vasemman puolen liittimestä.
Kärryn valot toimii kyllä moitteettomasti muissa autoissa.

Autossa on se järjestelmä, mikä näyttää polttimoiden palamisen. Sekoittaako tämä systeemi jotenkin toimintaa?

Onko tämä ajovalopiiri jotenkin irti auton omasta maasta?

Olen saanut kaikki pelaamaan niin, että kärry ei ole koukussa. Mutta heti, kun kärryn laittaa koukkuun. niin valot sekoilee.
Vastaa Viestiin