9000 kaiuttimet

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Kaide
"Hölösuu"
Viestit: 1681
Liittynyt: Ti Elo 19, 2003 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: 9000 kaiuttimet

Viesti Kirjoittaja Kaide »

Juuri tämän proggiksen toteuttaneena voin sanoa että 6,5" sinne ei mene millään, 5 1/4" Infinityn setin sain heitettyä kun suurentelin sitä kojelaudan pellissä olevaa reikää. Ruuvien laittaminen on sitten pirullinen homma kun tuulilasi tulee tielle, itse vedin kajarit kiinni sikafleksillä -> kyllä pysyy ja on tiivis !
Tonppa
"Viggen"
Viestit: 700
Liittynyt: Su Touko 22, 2005 16:45

Re: 9000 kaiuttimet

Viesti Kirjoittaja Tonppa »

:D :lol:

Jah, ehkäpä sitten tyydyn suosiolla 4" orggiskokoon mutta päivitän niitä muuten vähän. Puuhastelujaksamistaso kun tahtoo olla aikatavalla nolla. :P
Aero97
"Aero"
Viestit: 430
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 14:26
Paikkakunta: Enonkoski

Re: 9000 kaiuttimet

Viesti Kirjoittaja Aero97 »

Kunnon nosto vuosien takaa.... Vaan asiaan. Omasta Aerostani pimeni jo kesällä toisesta takakajarista bassopuoli, nyt kävi edestä vaseman puolen keskiäänien kaiutin särisemään kunnolla, ja myös toinen takakaiutin. Tilasin jo uudet ämyrit sekä eteen että taakse. Tänään kävin valmiiksi irroitelemaan takakajareita. Olin siinä uskossa että CS-tonnareissa, ja etenkin Aeroissa oli alunperin Harman Kardonin tai Clarionin soitin ja kaiuttimet. Siinä uskossa olin että omassani on Clarionit myös takana (edessä kun on, ja orkkis-soitinkin on), vaan kun irrotin niin kaiutinlevyssä ja molemmissa kaiuttumissa tarrat "Saab by Nokia Sweden". Siis Nokian kaiuttimet! Enpä oo ennen törmännyt tietoon että Nokian kaiuttimia Saabiin olisi pistetty, vaan tulinpa tänään taas vähän edes viisaammaksi :)
9-3 SC Aero 2.8TS XWD -08
9000 Aero -97
Avatar
nalleolut
"TosiSaabisti"
Viestit: 23978
Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
Paikkakunta: Satakunnan Lappi

Re: 9000 kaiuttimet

Viesti Kirjoittaja nalleolut »

mistäs vm88 cc koppaiseen uudet takakaiuttimet. olin jo valmiiksi ostanu cs korisesta 6x9 telineet ,mutta nepäs ei sovikkaan.

alkuperäiset takakaiuttimien reiät on 145mm ja diskantti 70mm eli mistä kaiuttimet jotka sopii
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Vastaa Viestiin