Tänään selvisi taas uusi ja hauska asia valojen toiminnasta. Omassa 9-3 aerossani on sumuvalot toimineet siten että syttyvät vain jos on valot parkki asennossa. Tänään sitten katsastuksessa ihmettelin kun laittoivat pitkät päälle niin samalla syttyivät sumuvalotkin kun ne olivat kytkettynä päälle. Normaali ajossahan ne toimivat vain jos on parkkiasennossa ja ei haittaa vaikka olis unohtuneet päälle sillä sammuvat ajovalojen syttyessä.
Kaikkea sitä oppii kun vanhaksi elää
Valoautomatiikka
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 3644
- Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Valoautomatiikka
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 3644
- Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Huomautuksittapeinu kirjoitti:menikö läpi?
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Huomasin saman jutun ruotsintuonti 9-3 aerossani. Ihmettelinkin kun kaveri tuli Tukholmassa satamaan näyttämään autoa ja ajeli parkit ja sumarit päällä. Ne oli kytketty tosiaan noin ettei sumarit palaneet kuin parkeilla.
Vein muutettavaksi, mikä tosin jouduttiin tekemään johdoilla konehuoneen puolelta asti. Valokatkaisijan takana ei ollut valmiita johdotuksia muuttamiseen. Nyt sitten palaa suomalaisittain järkevästi eli kaikissa asennoissa. Muutostyöstä veloitus oli 40 eskoa.
Kiva tietää näin jälkikäteen jos senkin olisi voinut ohjelmoida Techillä...
Rekisteröintikatsastus kyseisellä autolla meni kans kiitettävästi. Autossa on BSR:n ppc eikä siitä tule ongelmia leimalla. Enkä viittinyt ottaa edes merkkiä takaa pois tullausta tai katsastusta varten. Kaikissa kolmessa jarrussa oli poikkeama 0%! Ja olin kuullut ettei näissä toimisi käsijarru....
Vein muutettavaksi, mikä tosin jouduttiin tekemään johdoilla konehuoneen puolelta asti. Valokatkaisijan takana ei ollut valmiita johdotuksia muuttamiseen. Nyt sitten palaa suomalaisittain järkevästi eli kaikissa asennoissa. Muutostyöstä veloitus oli 40 eskoa.
Kiva tietää näin jälkikäteen jos senkin olisi voinut ohjelmoida Techillä...
Rekisteröintikatsastus kyseisellä autolla meni kans kiitettävästi. Autossa on BSR:n ppc eikä siitä tule ongelmia leimalla. Enkä viittinyt ottaa edes merkkiä takaa pois tullausta tai katsastusta varten. Kaikissa kolmessa jarrussa oli poikkeama 0%! Ja olin kuullut ettei näissä toimisi käsijarru....