Kansipahvi sökö? Eiku mäntä..

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
jusuksk
"Kaasari"
Viestit: 17
Liittynyt: Ma Tammi 03, 2011 13:40

Re: Kansipahvi sökö? Eiku mäntä..

Viesti Kirjoittaja jusuksk »

jcarlson kirjoitti:Öljyvalon palaminen kertoo öljynpaineen (ja siten voitelun) puuttellisuudesta, siihen on muitakin syitä kuin öljymäärän vähäisyys. Kuten surullisenkuuluisa huohotinvaiva T7 moottoreissa, joka tukkii karstalla öljykanavia ja imusihdin..
osaakko neuvoo vaasas jotai tyyppiä/pajaa? näköjää samalta suunnalta ollaa.
jcarlson
"Saabisti"
Viestit: 9165
Liittynyt: La Touko 01, 2004 19:36
Paikkakunta: Haparanda

Re: Kansipahvi sökö? Eiku mäntä..

Viesti Kirjoittaja jcarlson »

Jos ei olisi nyt oma tallipaikka jo projektille varattuna niin voisin siellä vilkaista. Toki jos jossain moottoripaketin irrotutat/asennutat, niin itse moottoriremontissa voin luultavasti auttaa, jos se on vielä korjauskelpoinen. Vaasan autokorjaamo vaikutti asialliselta paikalta, mutta mitään käytännön kokemuksia mistään pajasta ei henkilökohtaisesti ole koska olen tehnyt kaiken aina itse.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
jusuksk
"Kaasari"
Viestit: 17
Liittynyt: Ma Tammi 03, 2011 13:40

Re: Kansipahvi sökö? Eiku mäntä..

Viesti Kirjoittaja jusuksk »

jep jep. koitan tänää saada aikaseks hilattua ton omalle tallille vaikkei siäkää mitenkää älyttömästi oo tilaa enää ku o noita 2 pyöräsiä siunaantunu, mut lämpöses aina mukavee ruveta ihmetteleen.
KvL
"Kaasari"
Viestit: 23
Liittynyt: Ti Loka 22, 2013 10:20
Paikkakunta: Turku

Re: Kansipahvi sökö? Eiku mäntä..

Viesti Kirjoittaja KvL »

Ostin 00-aeron ja öljykorkin ympäristö on hitusen öljyssä. Edellinen omistaja sanoi vaan sählänneensä kun lisäsi öljyä, mutta en tiedä sitten... Kokeilin kädellä öljykorkin päältä koneen ollessa käynnissä ja (todella) pieni pulssi tuntuu kädessä. Käynnistäessä tuli hiukan höyryä. Ei kuitenkaan missään nimessä mitään painetta kun korkin tukki. Onkohan normaalia? Muuten auto tuntui toimivan ajossa ihan normaalisti. En muuten ihmettelisi, mutta vanhassa 03:sessa ei tuntunut yhtään mitään korkin päällä.

Lisäystä: Jaa niin joo, kyseessä siis 9-5. Laitoin kumihanskan korkin päälle ja hanska täyttyi kevyesti. 2.3 03:sessa hanska taas imeytyi sisäänpäin?
Vastaa Viestiin