Koetin tuossa etsiskellä juttua, mutta en joko osannut tai löytänyt, joten rohkenen kysymään:
Ostin juuri -95 900 2.0t, jossa ei toimi kierroslukumittari ollenkaan, ja polttoainemittari näyttää joko täyttä tai tyhjää. Ajotietokoneen mukaan jäljellä oleva matka kuitenkin vaikuttaa loogiselta, samoin kuin bensavalon syttyminen.
Autossa on myös automaatti-ilmastointi, josta puhallussuunnan näppäimiltä puuttuu taustavalot, onko tähän ohjeita kuinka ne purkaantuu.
Olisiko neuvoja tarjolla, mistä etsiä vikaa noihin. Kaikki muut mittarit toimii normaalisti.
Mittaristo-ongelmia
Mittaristo-ongelmia
Viimeksi muokannut VPP, To Tammi 21, 2016 21:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
9-3 SC TiDs -07
Ex. NG900 B204E -94, 9000 B204L -97, Manta B GSi B204L
Ex. NG900 B204E -94, 9000 B204L -97, Manta B GSi B204L
Re: Mittaristo-ongelmia
Mittariston piirilevy kaipa juottajaa, kiertokäämiset neulankääntimet on korkanneet juotoksistaan.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, 9-3 SC Vector Tids -07, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
Re: Mittaristo-ongelmia
Itse itselleni taas vastaten, ilmastoinnin koko paneeli lähti varsin helposti irti meisselillä kampeamalla, nyt on kaikki polttimot uusittu sinne.
9-3 SC TiDs -07
Ex. NG900 B204E -94, 9000 B204L -97, Manta B GSi B204L
Ex. NG900 B204E -94, 9000 B204L -97, Manta B GSi B204L
Re: Mittaristo-ongelmia
Mittaristo on juoteltu nyt, mutta kumpikin vika on ja pysyy edelleen. Ilmeisesti tankin näyttämän saisi korjautumaan vaihtamalla anturin tankkiin. Täytyykö näistä tiputtaa tankki etta pääseen sisälle roplailemaan. Tonnarissa ei tarvinnut.
Entä olisiko vinkkejä mistä lähteä etsimään tuota kadonnutta kierroslukua?
Entä olisiko vinkkejä mistä lähteä etsimään tuota kadonnutta kierroslukua?
9-3 SC TiDs -07
Ex. NG900 B204E -94, 9000 B204L -97, Manta B GSi B204L
Ex. NG900 B204E -94, 9000 B204L -97, Manta B GSi B204L
Re: Mittaristo-ongelmia
Ämpärin korkeusanturi on tietty toinen mahdollisus. Kannattaa leikata huoltoluukku penkin alle, ohjeet on täällä foorumilla jossain.
Kierroslukutieto tulee trionicilta, aika kumma jos johtosarjassa olisi vika tuohon liittyen. Tarkista nyt kuitenkin sekä mittariston että ecun liittimet ja pinnit on kunnossa.
Kierroslukutieto tulee trionicilta, aika kumma jos johtosarjassa olisi vika tuohon liittyen. Tarkista nyt kuitenkin sekä mittariston että ecun liittimet ja pinnit on kunnossa.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, 9-3 SC Vector Tids -07, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit