Kaveri asentaa noita muutossarjoja tässä alueella,hänen omissa autoissa on -70vm bmw1800i sekä 745 BMW malleissa ja on niitä mennyt hummeriin sekä ihan perus autoihin. toimiva laite,"huijaa" suuttimilta sen 30% enemmän soppaa ja yksikkö tunnistaa polttoaineen seossuhteen ja säätelee kylmäkäynnistys kartat automaattisesti. ns "oppiva" kylmäkäynnistys. Vaatii yleensä n.1h tunnin asennukselle ja soveltuvuus löytyy nettisivuilta.
En ole huomannut ihan kauhean isoa polttoainesäästöä noissa vapaasti hengittävissä mutta pääasia että kukkasia tulee putkesta ja otsonikerros tykkää..
Nyt taas:Saab 9000 CDE-96 stage1E85 Saab 9000 cd-96 stage 7 projektisäädöissäporsimusits back againIts dead.Forever.
Exiä: 900 combi 2.0A-88,9000-95 CDE 3.0V6
-Ja kaiken mualiman muita vehkeitä on olluna..-
Aivan totta,vaatii sytytyksen säädön jos meinaa esim tehohyötyä saada vaparistakin.Tuossa vanhassa bemarissa on M10 parilitrainen ruiskumoottori,josta pystyy sytytyksen aikaistamaan jakajalla,siinä huomasi ihan "persdynolla" eron kun vain ensin käänti sen n.10astetta aikaisemmalle sytytys ennakkoa.
Tarkoitin että tuossa flexifuel sarjassa on oma ohjainyksikkö jossa on kylmäkäynnistyskartat sisässä,joka sitten tarvittaessa muuttaa kylmäkäynnistyksien myötä karttojen binääreitä +-200%.
Kännykkään saa ladattua sovelluksen josta näet polttoaineen seossuhteen ja muita arvoja,ja tietokoneella saat esille oman purkkisi kylmäkäynnistys kartat joita voi muuttaa manuaalisesti.
Tottakai mielestäni parempi on tehdä ihan kunnon softa etanolille jos parhaimman hyödyn haluaa.
Nyt taas:Saab 9000 CDE-96 stage1E85 Saab 9000 cd-96 stage 7 projektisäädöissäporsimusits back againIts dead.Forever.
Exiä: 900 combi 2.0A-88,9000-95 CDE 3.0V6
-Ja kaiken mualiman muita vehkeitä on olluna..-