Hälytin oikkuilee

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
Stressfläkt
"Viggen"
Viestit: 675
Liittynyt: Ke Elo 06, 2003 23:29
Paikkakunta: Kronoby
Viesti:

Hälytin oikkuilee

Viesti Kirjoittaja Stressfläkt »

Huomasin juuri saaneni auton tuulilasiin paperin jossa moitittiin tuon autoni hälyttimen itsenäistä toimintaa öiseen aikaan :oops: Itsekki huomasin yhden illan että auto alko hälyttään kun olin sen viis minuuttia aiemmin lukinnut, päästyäni pihalle se sammu itsestään. Itse en oo yöllä huomannut kun nukku sikeästi kuin tukki kolmannessa kerroksessa :)
Hälytin on jälkiasennus vehje merkiltään meta, asennettu jonkun entisen keskieurooppalaisen omistajan toimesta. Muuta ongelmaa ei ole ollut kuin että hälyttimen kaukosäädin vähä väliä oikkuilee.
Mitäköhän nyt? ainaki joutuu lopettaa hälärin käytön naapurisovun ylläpitämiseks :(
Eihän ne Oulun liimapäät kuitenkaan pääse tuolla minnekään kun on ajonesto kytkettynä :)
9000cc Aero / 9-5 2.0t linear sport wagon sentronic
Audi A4 tdi quattro / V70N TDI
SEPA
"Hirsch"
Viestit: 936
Liittynyt: Ti Loka 14, 2003 19:33
Paikkakunta: Kempele
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SEPA »

Oiskohan mahdollista saada tehdasasetukset päälle siihen häläriin.Voi olla et entinen omistaja on laittanu kaikki asetukset helekutin herkälle.Tai jokin liitos on p*rs**stä :?
Stressfläkt
"Viggen"
Viestit: 675
Liittynyt: Ke Elo 06, 2003 23:29
Paikkakunta: Kronoby
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Stressfläkt »

Tosiaan hälyttimestä ei oo mitään dokumentaatiota,eli se siittä säätämisestä :) yks irtonainen liitin kyllä löytyy ja se on tuo konepellin aukiolon tunnistava. Tosin eihän sitä tiiä mitä noissa kaikissa kytkennöissä on viimeisen kahdeksan vuoden aikana hapettunut ja irronnut. Sitäki ongelmaa on ollut ettei tuo kaukosäädin oo aina ohjannut itse lukkoja.
9000cc Aero / 9-5 2.0t linear sport wagon sentronic
Audi A4 tdi quattro / V70N TDI
SEPA
"Hirsch"
Viestit: 936
Liittynyt: Ti Loka 14, 2003 19:33
Paikkakunta: Kempele
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SEPA »

Yhdyn edelliseen.Naapuritkin voisi porista jopa sulle eikä jättäis enää kirjeitä lasille.
Vastaa Viestiin