og9-3, 2.0i-16, -00, sytytystulpat
og9-3, 2.0i-16, -00, sytytystulpat
otsikon mukainen vapari kyseessä. NGK.t pitäis vaihtaa mutta kun enää oo saatavissa niitä mitä ohjekirja suosittelee(BCP 5 EV),
mikä tulppa on korvaava tilalle,
mihin ratkaisuun muut vapari kuskit on päätyneet
motonetistä löytyis ngk bcp5es, mikä ero on es ja ev välillä...?
oon yrittäny täältä ja netistä ettiä tietoo tai sitten en osaa...
mikä tulppa on korvaava tilalle,
mihin ratkaisuun muut vapari kuskit on päätyneet
motonetistä löytyis ngk bcp5es, mikä ero on es ja ev välillä...?
oon yrittäny täältä ja netistä ettiä tietoo tai sitten en osaa...
Re: og9-3, 2.0i-16, -00, sytytystulpat
Pistä NGK BCP6ES sinne, niitäkin saa vaikka sieltä Motosta.
ES ja EV:llä on se ero, että ES on perinteisellä kuparikärjellä ja EV platinakärjellä. Platinoilla on pidempi vaihtoväli kuin kuparisilla, mutta hintakin on 4 kertainen..
ES ja EV:llä on se ero, että ES on perinteisellä kuparikärjellä ja EV platinakärjellä. Platinoilla on pidempi vaihtoväli kuin kuparisilla, mutta hintakin on 4 kertainen..
#4752
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Re: og9-3, 2.0i-16, -00, sytytystulpat
Niitä olen laittanut mihin Motonettikin ohjaa, eli BCPR5EIX. Kalliit on, mutta eipä ole joka, eikä joka toinenkaan vuosi tarvinnut vaihtaa. Noissa on iridiumia keskielektrodi.
Re: og9-3, 2.0i-16, -00, sytytystulpat
taidan päätyä nuihin edellisessä viestissä mainittuihin, kalliimpiin tulppiin(BCPR5EIX).
Mikähän on tulpissa kärkiväliksi sopiva ja onko merkitystä sillä minkä laatuinen tulppa , siis normi vaiko tuo parempi?
Mikähän on tulpissa kärkiväliksi sopiva ja onko merkitystä sillä minkä laatuinen tulppa , siis normi vaiko tuo parempi?
Re: og9-3, 2.0i-16, -00, sytytystulpat
Ohjearvo on 0,6 mm (BCP5EVX:lle), mutta eipä noita ole tullut tarkistettua
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 60
- Liittynyt: To Helmi 04, 2010 09:53
Re: og9-3, 2.0i-16, -00, sytytystulpat
Vakio koneeseen riittää vakio tulpat, mun mielestä.
Ajattelin itse laittaa Bosch SuperPlus FR7DCX+ tulpat
Ajattelin itse laittaa Bosch SuperPlus FR7DCX+ tulpat
Re: og9-3, 2.0i-16, -00, sytytystulpat
Saab suosittelee käytettäväksi vain NGK:n tulppia.
#4752
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Re: og9-3, 2.0i-16, -00, sytytystulpat
Laitoin sitten ne 4x kalliimmat ngk.t, saksasta tuli uus virranjakaja paketti, entisen jätän itelle ja huollan sen varalle hyllyyn...