Jarrunesteen vaihto!?

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9391
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

Frostgrey kirjoitti:Mitähän merkitys sillä on :roll: :?:

Noin on ainakin satkun ja tonnarin kytkimet ja jarrut ilmattu ja ei ole ollut mitään ongelmia :wink:
Tuskin mitään, muttei kiinnostaisi alkaa vaihtamaan työsylinteriä jos tiivisteet eivät pidä ylipaineesta. Jos tuo ilmaisi itse itsensä.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Frostgrey
"Hölösuu"
Viestit: 3712
Liittynyt: Ma Touko 26, 2003 22:05
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Frostgrey »

Onhan siellä työsylinterissä paljon kovempi paine silloinkin, kun kytkintä painetaan :roll:

Mutta, kaikki tavallaan!!! :wink: tuo huomattu käytännössä hyväksi ja nopeaksi tavaksi, ei tarvi sotkottaa ilmoja pois :wink: :D
Saab 9-3 TTID Vector 2008
legro
Matalapaineturbo
Viestit: 172
Liittynyt: Ti Helmi 22, 2005 15:48
Paikkakunta: Seinäjoki - Tre

Viesti Kirjoittaja legro »

Frostgrey kirjoitti:Mutta eikös se vedä ilmanipoista ilmaa takaperin poljinta pumpatessa :?
Ei se vedä kun ei sinne päästä sitä ilmaa! Se letku on sitä varten, ei ainoastaan nesteen siirtämiseen jäteastiaan.. Ja sen ruuvin voi laittaa kiinnikin..
Turbo SE
"Kaasari"
Viestit: 40
Liittynyt: Su Joulu 28, 2003 13:25
Paikkakunta: Lappi

Ilmaus

Viesti Kirjoittaja Turbo SE »

Vanha ja hyvä kikka on käyttää polkupyörän sisäkumia joka on katkaistu ja toinenpää solmuun toinen klemmarilla säiliöön kiini, pumpulla ilmaa kummiin ei täyteen vaan sopivasti niin homma pelaa!
Vastaa Viestiin