miten erottaa T/t

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
Mäksä
"Saabisti"
Viestit: 2334
Liittynyt: Su Tammi 11, 2004 16:06
Paikkakunta: Turun seutu
Viesti:

miten erottaa T/t

Viesti Kirjoittaja Mäksä »

eli mites 9-3SE ni onko niitä tehty sekä pikku että isolla turbolla.

ja mistä sen tunnistaa? ja entäs mitkä tehot näihin koneisiin.

tuttu vaan soitteli ja sanoi ostaneensa 9-3SE:een ja turbo lukee penkeissä ja turbo on mut ei tiedä on matalapaine vai täys :D

enkä oo ite tälläsiin perehtynyt niin kysytään neroilta :D
BMW 525iA Touring Executive
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Re: miten erottaa T/t

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

Mäksä kirjoitti:eli mites 9-3SE ni onko niitä tehty sekä pikku että isolla turbolla.

ja mistä sen tunnistaa? ja entäs mitkä tehot näihin koneisiin.

tuttu vaan soitteli ja sanoi ostaneensa 9-3SE:een ja turbo lukee penkeissä ja turbo on mut ei tiedä on matalapaine vai täys :D

enkä oo ite tälläsiin perehtynyt niin kysytään neroilta :D
Rekisteriotteesta sen huomaa: 150 hv (Trionic 7) ja 154 hv (Trionic 5) -versiot ovat "pikku teetä", 185 (Trionic 5 ja 7)-200 (Trionic 5)-205 hv (Trionic 7) -versioiset "isoa Teetä".

Matalapaineturboissa (pikku tee) ei ole mittaristossa turbomittaria, korkeapaineturboissa (iso Tee) on. 154 hv -versiossa ei ole magneettiventtiiliä.
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Vastaa Viestiin