Olen lukenut aikaisemminkin foorumista ongelmista sytytysyksiköiden kanssa. Käsitykseeni jäi että ongelmia sytysyksikön suhteen on, mutta kuinka laajalti / toistuvasti ?
Ostettuani SAABin, tulin pyytäneeksi huoltohistorian autolleni. Yllätyksekseni sytytysyksikkö, kuin myös katalysaattorikin oli vaihdettu viimevuonna (~73 tkm).
Kysymys: Käsityksiänne, kuinka usealla / usein sytystysyksikkö hajoilee, jos se on kertaalleen vaihdettu, onko kenelläkään hajonnut toistamiseen ?
Kuinkas katalysaattori, paljonko se kestää "tyhjää" käynnistämistä ennen epäkuntoon menoa ?
SAAB 9-3 v.2002 Sytytysyksiköstä
SAAB 9-3 v.2002 Sytytysyksiköstä
SAAB 9-3 2.0t SE AT 5d 2002