9-3 ja 110 000 huolto... argh

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
nerola
"Turbo"
Viestit: 248
Liittynyt: Ma Joulu 27, 2004 22:45
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja nerola »

JugiBoy kirjoitti:
Entäs jos seuraavana päivänä olis hajonnut bensapumppu tai DI kasetti. Olisiko huolto ollut silloinkin vastuuton? Ja olishan asiantunteva huolto voinu varmuuden vuoksi kurkata koneeseenkin, josko siellä olis ollut jotain tulevan murheen alkua. Helppo vaikka tulpanreiästä tai öljytropunreiästä endoskoopilla kurkkia sylinterien naarmuja. Ja luoton saa takaisin, oliko se nyt kolmessa vai viidessä vuodessa :wink:
Ilmeisesti asentaja itse....kun niin tuohtuu...
Tiedät itsekin, ettei tollaisia vaadita.
Käyttöhihnan irroituksen jälkeen voisi kyllä kokeilla laakerit.
Ei sitä varmaan lue missään huolto-ohjelmassa, mutta maalaisjärkeä. :wink:
Se vaan vit"#ttaa kun kone hyytyy.

Luottamuksesta: paikallisella huollolla tuntuu olevan tietoa välillä
todella vähän, kannattaisi selata tätä foorumia, niin voisi oppia.

:lol: :lol: :lol:
eki saabi 9-3s -00 2.0t
Vastaa Viestiin