Eibach -97 900:seen

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
Basset
"Kaasari"
Viestit: 35
Liittynyt: Ma Huhti 11, 2005 18:34
Paikkakunta: Pori

Eibach -97 900:seen

Viesti Kirjoittaja Basset »

Jeps, eli nyt olisi aika asentaa Eibachin -35 mm alustasarja. Edellisessä autossani - 96 escort laitoin vanhojen vakioiskareiden kanssa ja oli ihan ok. Mitäs sanotte Tällä -97 NG900:lla on kärrätty 170 tkm, ilmeisesti ovat alkuperäiset iskarit..Myyjä sanoi ettei tarvitse vaihtaa vielä iskareita Eibachin jousien takia?? heittäkäähän mielipiteitä kellä kokemusta enemmän? Karvan verran alle 400,00 euroa olis pelkät jouset asennettuna ja kulmat säädettynä.
pade
"Hölösuu"
Viestit: 5150
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 23:04
Paikkakunta: hki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pade »

Vaihtaisin ilman muuta iskarit yleensäkin madallusjousien vaihdon yhteydessä ja etenkin jos ne ovat noin loppuun ajetut.
Tulee miljoona kertaa parempi uusien kunnon iskareiden kanssa! En miettisi kahta kertaa..
Avatar
Eski
"Saabisti"
Viestit: 6483
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 08:56
Paikkakunta: Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja Eski »

Jep, joudut kuitenkin vaihtamaan ne iskarit hyvin pian, jolloin on edessä sama asennusruljanssi pyörien suuntauksineen... Myös auton ajettavuus menee aivan kuralle jäykillä jousilla ja vetelillä iskareilla.

Eski
Basset
"Kaasari"
Viestit: 35
Liittynyt: Ma Huhti 11, 2005 18:34
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Basset »

Joo, näinhän minäkin sen näkisi, ihmetytti vaan tuo myyjän mielipide asiaan, että pelkkä jousien vaihto on ok..kuitenkin autolla tarkoitus ajaa seuraavat 100 tkm??!!
Psychocowboy
"Hölösuu"
Viestit: 2937
Liittynyt: To Huhti 01, 2004 12:02
Paikkakunta: H:ki - J:kylä

Viesti Kirjoittaja Psychocowboy »

Basset kirjoitti:Joo, näinhän minäkin sen näkisi, ihmetytti vaan tuo myyjän mielipide asiaan, että pelkkä jousien vaihto on ok..kuitenkin autolla tarkoitus ajaa seuraavat 100 tkm??!!
Mulla on eibach pro kit, eikä olisi tullut edes mieleen kokeilla 110tkm ajetuilla orkkis iskareilla. Nyt on alla toisten haukkumat ja toisten kehumat Monroen reflexit eibachien kaverina. Uutta vaan alle kun kerran on levällään.
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
pade
"Hölösuu"
Viestit: 5150
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 23:04
Paikkakunta: hki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pade »

Basset kirjoitti:Joo, näinhän minäkin sen näkisi, ihmetytti vaan tuo myyjän mielipide asiaan, että pelkkä jousien vaihto on ok..kuitenkin autolla tarkoitus ajaa seuraavat 100 tkm??!!
Taisi myyjä pelätä, että jää jouset ostamatta jos joutuisit iskaritkin vaihtamaan :D
Psychocowboy
"Hölösuu"
Viestit: 2937
Liittynyt: To Huhti 01, 2004 12:02
Paikkakunta: H:ki - J:kylä

Viesti Kirjoittaja Psychocowboy »

pade kirjoitti:
Taisi myyjä pelätä, että jää jouset ostamatta jos joutuisit iskaritkin vaihtamaan :D
Tai on myynyt viimeiset vuodet puutarhakalusteita Jyskissä 8O . Käsittämätön neuvo.
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
karvalakki
"Turbo"
Viestit: 289
Liittynyt: Ma Joulu 15, 2003 20:12

Viesti Kirjoittaja karvalakki »

Psychocowboy kirjoitti: Mulla on eibach pro kit, eikä olisi tullut edes mieleen kokeilla 110tkm ajetuilla orkkis iskareilla.
Sama juttu. Ei kaynyt edes mielessa laittaa uusien Eibachien kaveriksi vanhoja letkuiskareita.
'99 9-3 2.0T (185hp), Eibach Pro-Kit / Bilstein Sprint
Vastaa Viestiin