Hei,
Nyt saabistani kuuluu etupäästä rutinaa kun kääntää rattia oikealle ja laittaa vedot päälle. Olenkohan oikeilla jäljillä jos väitän että oikean puolen vetonivel on jo nähnyt parhaat päivänsä ja on syy auton etupäästä kuuluvaan rutinaan? Ihmeellistä kyllä vika ilmeni kun vaihdoin autoon pakoputken tunkkia apuna käyttäen. Auton alas laskiessani ja liikkeelle lähdettäessä alkoi edellämainittua rutinaa kuulumaan, silkkaa sattumaa vai onko mahdollisesti olemassa syy-seuraus suhde?
Etupäässä rutinaa...
Re: Etupäässä rutinaa...
Jos vetari on loppu, se on yleensä käännyttäessä se mutkan ulompi, eli tässä tapauksessa vasemman puolen ulompi vetari.
SAABismi, ei ole sairaus, vaan hyvä elämäntapa.
Re: Etupäässä rutinaa...
LPT kirjoitti:Hei,
Nyt saabistani kuuluu etupäästä rutinaa kun kääntää rattia oikealle ja laittaa vedot päälle. Olenkohan oikeilla jäljillä jos väitän että oikean puolen vetonivel on jo nähnyt parhaat päivänsä ja on syy auton etupäästä kuuluvaan rutinaan? Ihmeellistä kyllä vika ilmeni kun vaihdoin autoon pakoputken tunkkia apuna käyttäen. Auton alas laskiessani ja liikkeelle lähdettäessä alkoi edellämainittua rutinaa kuulumaan, silkkaa sattumaa vai onko mahdollisesti olemassa syy-seuraus suhde?
Ettei vaan olisi katkeamassa oleva etuiskarin tolppa. Kannattaa tsekata. Itselläni oli jokseenkin samantyyppisiä oireita. Eka kerran ääntä alkoi kuulumaan, kun vaihdoin keväällä kesärenkaat alle, eli silloinhan auto oli tunkin varassa pyörät roikkuen. Luulin ensin, että iskari oli vaan mennyt sököksi. Kun sitten alettiin iskareita vaihtamaan, huomattiin että tolppa oli kokonaan poikki. Oli kyllä ihan hirvee ajettava.
Saab mennen tullen
#3873
-Rane-
#3873
-Rane-