Katsastettu
Re: Katsastettu
Eipä mennyt läpi, tänä vuonna ei Ferritan Racecat kelvannutkaan. No onneks on vanha putkisto tallella.
9-3 TurboJubilee -02
#2403
#2403
Re: Katsastettu
Päästöt vai leiman puute?
Nähtävästi aika paljon kiinni katsastajasta, mulla totes vaan: sullapas on arvokkaan näkönen putkisto ja ai onhan täällä tällänen kattiki ja naurut päälle. Leiman sain kuitenkin.
Nähtävästi aika paljon kiinni katsastajasta, mulla totes vaan: sullapas on arvokkaan näkönen putkisto ja ai onhan täällä tällänen kattiki ja naurut päälle. Leiman sain kuitenkin.
Nyk. S204 350cdi 4matic -11 (powered by finturbo ja tdi tuning),ex S204 350cdi amg -10, ex Mannelavetti Sportline -91, ex Saab 9-5 Aero -02, ex E61 530dA -05(stage2 DPF off), ex MB C230 Kompressor Avantgarde Sport -05 #4910
Re: Katsastettu
Hyvinkin paljon on kiinni katsastajasta tuo putken kelpaaminen. Minulla on JT:n kolmituumainen alusta loppuun ja joskus on ollut läpimeno tosi takkuista, on jopa joutunut ehjää putkistoa käyttämään korjaamolla valohoidossa ja sitten todistuksen kanssa uudelleen konttorille. Joskus taas on katsastusmies kehunut vain että: "Onpas siinä komea putkisto, tuommoista harvemmin näkee!"
Joka kerran on katsastukseen mennessä pieni jännitys päällä, että mitenhän tällä kertaa käy ja millainen katsastaja sattuu tällä kertaa.
Joka kerran on katsastukseen mennessä pieni jännitys päällä, että mitenhän tällä kertaa käy ja millainen katsastaja sattuu tällä kertaa.
Re: Katsastettu
Hyvin on tosiaan aikaisemmin kelvannut, nyt ei kuulemma ollut kattia ollenkaan. Ihmetteli vaan että päästöt kuitenkin rajojen sisällä. No huomenna askartelen vanhan DP:n paikalleen.
9-3 TurboJubilee -02
#2403
#2403
Re: Katsastettu
Puusilmä katsarit ei vaan yleensä tunnista racekattia katiksi koska se on erimuotoinen.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: Katsastettu
Niin se Satku sai taas pitkänleiman eli ajoa riittää toukokuuhun 2013 saakka.
Katsastusmies heitti vain lopuksi, että ensi vuoden katsastusta varten voisi käsijarrua hieman säädellä.
Katsastusmies heitti vain lopuksi, että ensi vuoden katsastusta varten voisi käsijarrua hieman säädellä.
Saab 9-3 1.8 Turbo mk1
Kirsi Jokela
0451255333
Kirsi Jokela
0451255333
Re: Katsastettu
Mulle ei oo nyt kahteen vuoteen muistaakseni mainittu käsijarrusta mitään. Varmaankin se vain on hirttänyt niin hyvin kiinni, ettei katsurilla ole pidosta mitään sanomista. Tai ehkä vaihto orkkisvaijeriin oli hyvä ratkaisu aikanaan...suopitar kirjoitti: Katsastusmies heitti vain lopuksi, että ensi vuoden katsastusta varten voisi käsijarrua hieman säädellä.
Re: Katsastettu
Tänään tuli käytyä aamutuimaan PCS:llä ja siinä sitten Petri teki pakokaasumittauksen 9-3 -00! Tankki täynnä RE85:sta ja hyvät arvot tuli (: "vesa67 tekemä ohjelma" Ei kun suoraan katastus konttorille, hyvin mielin. Mut eipä tykännyt taka. kuskin puolen liian laahaavasta jarrusta ja käsijarruaki säädettävä vielä, uudestaan kuukauden sisään... Plaah
Re: Katsastettu
Huomautuksetta läpi, jälleen kerran. Tosin käsijarrun palautusjousi piti ennakkoon putsata teräsharjalla, oli spiraalin välit niin täynnä kuraa ettei jousi enää mennyt tarpeeksi kasaan ja jarru jäi joskus päälle.
Oli: OG9-3 2.0t 2003
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
Re: Katsastettu
Viikko sitten kävin leimalla. Huomautuksitta läpi kehujen kera. Oli kuulma harvinaisen hyvät päästöt
Ahdonvoimaa
-
- "Ruisku"
- Viestit: 113
- Liittynyt: Pe Syys 21, 2007 23:22
Re: Katsastettu
Saab 9-3 vm.2000 taas katsastettu ilman huomautuksia. Seitsemäs vuosi ja joka kerralla läpi. Kilometrit 166t. Katsastuspaikka A1 vai mikä K Vuosaaressa kutsuhintaan 50e, sisälsi pakokaasutestit. Kun kysyin eikö mitään löytynyt, vastasi:
Etunivelistä jotain pientä naksuntaa ehkä oli kuulevinaan kun pyöriä ravisteli mutta ei osannut enempää juuri perustella.
Hyvää huoltoa ja ilman Saab-klubin "omaa" asentajaahan tulos voisi olla toinen.
"Piuha" kiinni ja eiku menox !
Etunivelistä jotain pientä naksuntaa ehkä oli kuulevinaan kun pyöriä ravisteli mutta ei osannut enempää juuri perustella.
Hyvää huoltoa ja ilman Saab-klubin "omaa" asentajaahan tulos voisi olla toinen.
"Piuha" kiinni ja eiku menox !
-
- "Kaasari"
- Viestit: 37
- Liittynyt: Su Kesä 01, 2008 15:31
- Paikkakunta: PMK
Re: Katsastettu
Käytin tänään oman kolkin leimalla. Otteeseen laittoi merkinnän etusivulasien kalvoista, kuukausi aikaa repiä pois mutta ei tarvitse käydä näyttämässä. Kovasti hymyilytti inssiä kolmetuumaisen putken kaverina oleva pikkuruinen vakio-Garrett. Mitäköhän olisi tuumannut jostain ämpärin kokoisesta Holsetista?
#5009
ex. 9-5 Aero Wagon -01, 9-5 2.3 tA Vector -04, 9-3 SE Turbo Sport -99
ex. 9-5 Aero Wagon -01, 9-5 2.3 tA Vector -04, 9-3 SE Turbo Sport -99
Re: Katsastettu
OG_nakukolkki tänään leimalla: Käsijarru vipotti 7 %, ajojarrut tasan, savutus 0,96. Ei huomautuksia/merkintöjä.
Kyselivät kolkki_aeron perään jotta onko se kesäautona. Taidanpa viedä sen aikanaan muualle leimalle, tiedä vaikka olisivat ottaneet asioista paremmin selvää kun viimeksi 3" alkupään putkea kummastelivat je tehojakin utelivat ... (MapTun Steg 4/Biopower )
Kyselivät kolkki_aeron perään jotta onko se kesäautona. Taidanpa viedä sen aikanaan muualle leimalle, tiedä vaikka olisivat ottaneet asioista paremmin selvää kun viimeksi 3" alkupään putkea kummastelivat je tehojakin utelivat ... (MapTun Steg 4/Biopower )
Re: Katsastettu
Oma kolkki käväisi myös konttorilla. Tomppa oli kässärin vaijerin vaihtanut ja katsastusmies oikein kehui pitävyyttä. Takavilkun polttimoista oli väri karissut, joten siitä lappuun merkintä...jep. Heikkoa laatua nuo polttimot nykyään ovat. Reilun kymmenen vuotta värikin pysyy paikoillaan.
9-3 2.0t 2001
9-3 2.0t 2000
900S 2.0i Ex
9-3 2.0t 2000
900S 2.0i Ex