NG 900 airbägien poisto / räjäytys

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
Suomineiti
"Kaasari"
Viestit: 18
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 16:53

NG 900 airbägien poisto / räjäytys

Viesti Kirjoittaja Suomineiti »

Moi,

Rallivehkeestä (NG 900 -94) pitäisi poistaa airbägit! Helpoin konsti lienee paukauttaa ne? Minne kannattaa kumauttaa lekalla?`

Entä mitenkä irroitus tapahtuu jos niin viitseliääksi alkaa?
Avatar
ippe
"Hölösuu"
Viestit: 1464
Liittynyt: Pe Tammi 12, 2007 13:30
Paikkakunta: Hki 91

Re: NG 900 airbägien poisto / räjäytys

Viesti Kirjoittaja ippe »

Jos siinä on etumatkustajan bagi, niin siihen pääsee käsiksi purkamalla hansikaslokeron pois, kuskin bägi taas on ratin sisällä, eikä senkään purkaminen kovin iso homma taida olla.

En suosittele bagien paukauttamista autossa, siinä voi sitten mennä kojelaudan lisäksi tuulilasikin rikki.
#5417 OG9-5Aero_03 OG9-3_02
Naxu
"Hölösuu"
Viestit: 1393
Liittynyt: Ke Joulu 30, 2009 01:28
Paikkakunta: Sahalahti

Re: NG 900 airbägien poisto / räjäytys

Viesti Kirjoittaja Naxu »

Näissä vanhemmissa on yleensä vain kuskin bägi (kiitos suomen autoveron), ja se on kahdella ruuvilla kiinni. Ei sitä räjäyttää kannata, myy vaikka foorumilla. Rattihan jää bägin poiston jälkeen käyttöön.
Jäsen #4473, Tech 2
Saab 9-5 wagon 2.0t -07
Fiat 126 0.5 4v 2d -73, Ducati ST 2 -99.
jusa_71
"Hölösuu"
Viestit: 1631
Liittynyt: La Kesä 25, 2005 20:50
Paikkakunta: lahti

Re: NG 900 airbägien poisto / räjäytys

Viesti Kirjoittaja jusa_71 »

ei kannata lekalla koittaa niitä poistaa. voipi lähteä leka lapasesta

mutta tässä niille käyttökohteita
http://www.youtube.com/watch?v=br5E8ZtEJVY

etumatkustajan turvavöissäkin on sitten paukut kiinni
# 4490
tech 2 ohjelmoinnit ja vikakoodien luvut kaikkiin automerkkeihin p.044-2100131
Vastaa Viestiin