Moi,
Rallivehkeestä (NG 900 -94) pitäisi poistaa airbägit! Helpoin konsti lienee paukauttaa ne? Minne kannattaa kumauttaa lekalla?`
Entä mitenkä irroitus tapahtuu jos niin viitseliääksi alkaa?
NG 900 airbägien poisto / räjäytys
-
- "Kaasari"
- Viestit: 18
- Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 16:53
Re: NG 900 airbägien poisto / räjäytys
Jos siinä on etumatkustajan bagi, niin siihen pääsee käsiksi purkamalla hansikaslokeron pois, kuskin bägi taas on ratin sisällä, eikä senkään purkaminen kovin iso homma taida olla.
En suosittele bagien paukauttamista autossa, siinä voi sitten mennä kojelaudan lisäksi tuulilasikin rikki.
En suosittele bagien paukauttamista autossa, siinä voi sitten mennä kojelaudan lisäksi tuulilasikin rikki.
#5417 OG9-5Aero_03 OG9-3_02
Re: NG 900 airbägien poisto / räjäytys
Näissä vanhemmissa on yleensä vain kuskin bägi (kiitos suomen autoveron), ja se on kahdella ruuvilla kiinni. Ei sitä räjäyttää kannata, myy vaikka foorumilla. Rattihan jää bägin poiston jälkeen käyttöön.
Jäsen #4473, Tech 2
Saab 9-5 wagon 2.0t -07
Fiat 126 0.5 4v 2d -73, Ducati ST 2 -99.
Saab 9-5 wagon 2.0t -07
Fiat 126 0.5 4v 2d -73, Ducati ST 2 -99.
Re: NG 900 airbägien poisto / räjäytys
ei kannata lekalla koittaa niitä poistaa. voipi lähteä leka lapasesta
mutta tässä niille käyttökohteita
http://www.youtube.com/watch?v=br5E8ZtEJVY
etumatkustajan turvavöissäkin on sitten paukut kiinni
mutta tässä niille käyttökohteita
http://www.youtube.com/watch?v=br5E8ZtEJVY
etumatkustajan turvavöissäkin on sitten paukut kiinni
# 4490
tech 2 ohjelmoinnit ja vikakoodien luvut kaikkiin automerkkeihin p.044-2100131
tech 2 ohjelmoinnit ja vikakoodien luvut kaikkiin automerkkeihin p.044-2100131