Ei millään löytynyt etsi:llä, mutta muistelisin nähneeni jossain linkin/vinkin, että kuinka T7:ssa tuon bypassia ohjaavan magneettiventtiilin saa ohitettua? Menikös se jotenkin niin, että jätetään sähköplugi paikalleen ja laitetaan alipaineletkut yhteen?
T7 bypassin magneettiventtiilin ohitus
-
V.J.S
- "Hölösuu"
- Viestit: 8101
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
T7 bypassin magneettiventtiilin ohitus
Mamman viunavankkuri alkoi sytyttelemään check engineä, vikakoodi P1110 (Fcod 4368). Bypassin aattelin testata / vaihtaa, mutta jos samalla saisi ohitettua yhden potentiaalisen vikakohteen tekemällä tuosta mankkuvenasta tarpeettoman...
Sikäli mikäli se on syypää eikä bypassi itsessään. Alipaineletkut on tuoreet ja hyvin kiinni.
Ei millään löytynyt etsi:llä, mutta muistelisin nähneeni jossain linkin/vinkin, että kuinka T7:ssa tuon bypassia ohjaavan magneettiventtiilin saa ohitettua? Menikös se jotenkin niin, että jätetään sähköplugi paikalleen ja laitetaan alipaineletkut yhteen?
Ei millään löytynyt etsi:llä, mutta muistelisin nähneeni jossain linkin/vinkin, että kuinka T7:ssa tuon bypassia ohjaavan magneettiventtiilin saa ohitettua? Menikös se jotenkin niin, että jätetään sähköplugi paikalleen ja laitetaan alipaineletkut yhteen?
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Re: T7 bypassin magneettiventtiilin ohitus
EX: ]9-5 Aero Combi, 93SC 1.8t 2008 243tkm, 9-3 2.0T SE 1998 264tkm, 9000 CSE 2.3i 1994 300tkm
-
V.J.S
- "Hölösuu"
- Viestit: 8101
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Re: T7 bypassin magneettiventtiilin ohitus
Noniin, tattista! Tälleen talviliukkailla tarviikin vähän lisää herkkyyttä tohon turbon heräämiseenKAPU2 kirjoitti:http://www.saab-tuners.com/en/hardware/ ... dification
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-
V.J.S
- "Hölösuu"
- Viestit: 8101
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Re: T7 bypassin magneettiventtiilin ohitus
Njoo, tässä tapauksessa bypassi oli ihan valmista kauraa. En jaksanu rupee (vielä) ohittelemaan tota ohjausvenaa...
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Re: T7 bypassin magneettiventtiilin ohitus
No niin. Vikakoodi P1110 taas. Bypass vaihdettu viimeksi abt. pari vuotta sitten. Kaipa se täytyy kuitenkin taas vaihtaa.
Motonetin saldot näyttivät nollaa. Mistä bypass edullisesti tai edes helposti? (suunta Itä-Hässlinki - pk-seutu.)
Onko ja mitä mahdollista haittaa, jos ajelee viallisella bypassilla?
Motonetin saldot näyttivät nollaa. Mistä bypass edullisesti tai edes helposti? (suunta Itä-Hässlinki - pk-seutu.)
Onko ja mitä mahdollista haittaa, jos ajelee viallisella bypassilla?
Re: T7 bypassin magneettiventtiilin ohitus
Hae merkkiliikkeestä, on siellä edullinen. Tehoja voi olla hukassa vuotavalla bypassilla eikä kannata kauheasti polkea ettei turbo vedä ylikierroksia suotta.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
-
V.J.S
- "Hölösuu"
- Viestit: 8101
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Re: T7 bypassin magneettiventtiilin ohitus
38€ kustansi Mäkelän Autossa (=Marmoritiski) muutama viikko sitten. Eikä ollut enään edes mikään Boschin kötöstys, vaan aito Kayser (made in Germany) 
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Re: T7 bypassin magneettiventtiilin ohitus
Mulla 9-3 vm.2002 eli juuri tuo T7....
Itsellä rupes tyhjäkäynnillä sammuilemaan auto, kierrokset seilaa muutaman kerran ennen sammumista.
Auto kun sammuu, syttyy check engine valo. Vikakoodi on juuri tuo P1110.
Bypass venttiili vaihettu, letkut uusittu. Silti tuo engine valo syttyy 2vk sisällä, vaikka
valon nollaan joka kerta...
En löydä vikaa mistään...
Itsellä rupes tyhjäkäynnillä sammuilemaan auto, kierrokset seilaa muutaman kerran ennen sammumista.
Auto kun sammuu, syttyy check engine valo. Vikakoodi on juuri tuo P1110.
Bypass venttiili vaihettu, letkut uusittu. Silti tuo engine valo syttyy 2vk sisällä, vaikka
valon nollaan joka kerta...
En löydä vikaa mistään...
Jäsen 5614
Saab 9-3 2.0t BioPower stage3
Saab 9-3 2.0t BioPower stage3
Re: T7 bypassin magneettiventtiilin ohitus
Se tulipellin venttiili voi olla rikki tai letkut väärin kytketty.. Tee ohjeiden mukainen ohitus.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com