9-3.n vanteista ( taas )

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
pertti666
"Viggen"
Viestit: 632
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 13:47
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja pertti666 »

Rommitommi kirjoitti:
Turbojubilee kirjoitti:ovat jopa hieman tyylikkäämmät kuin esim. Viggenin vakio alut 8) Ne ovat lisäksi hyvin kevyet ja niihin on vedetty peräti 4 lakkakerrosta päällekkäin, jotta pysyisivät kauan uuden veroisena 8)
Vakiona tulevat alut ei yleensäkkää oo niitä hienoimpia...
Täytyy kyllä myöntää, että viggenin alut tekee tässä poikkeuksen :)
Itse ostin todella näyttävät 9-3 aeron vakiovanteet joissa näkyy selvästi turbiinisiipimäinen teemoitus ja joista voi suoraan aistia saabin lentokonevalmistajan menneisyyyden. Ja kun nämä todella näyttävät erikoisvanteet vielä yhdestä kulmastaan lisälakattiin (niissä oli pieni kolhu) ja vanteet kuorrutettiin Nokian nopeanajon erikoisrenkailla, mallia NRVi, (tosin vain koolla 215/45/17, koska näillä pääsee siten kovempaa kuin esim 225 tai 235 leveyisillä koska tiehen kiinni ottava massa on siten pienempi ja vierintävastus vähemmän näyttävä, uskon autoni kulkevan uskomattoman 3 kmh kovempaa..) niin avot, on kyllä sellainen kermakakku tuo mun auto ettei kauniinmpaa löydy manner-euroopasta... :P 8) :roll: :?: :lol:
9-3 SC 2.0t vector -07
# 1781
Speedou
"Hölösuu"
Viestit: 1297
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 05:00
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Speedou »

Tätä se teettää, valtio nyt jo onnistunut tuhoamaan mun aivot :) Mutta nyt näin jälkikäteen luettuna, niin onhan ne Nokialaiset parhaat renkaat, mitä voi saada :oops:
STCF #3
Kaide
"Hölösuu"
Viestit: 1681
Liittynyt: Ti Elo 19, 2003 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Kaide »

Speedou kirjoitti:Tätä se teettää, valtio nyt jo onnistunut tuhoamaan mun aivot :) Mutta nyt näin jälkikäteen luettuna, niin onhan ne Nokialaiset parhaat renkaat, mitä voi saada :oops:
Jätkät hei .... C´mooooooon ...... Aika paha, aika paha ...... :evil:

Alkuperäiseen topicciin liittyen.... Laitan siis alle ne OZ-Hydra vanteet ( olkoonkin että ovat erinomaisen mahtavan näyttävät ja maksavat VAIN .. blaa blaaa ) Äh, nyt mä alan itekkin lähtemään tohon mukaan... Pitäskö laittaa " Siirappi-Nokialaiset " alle ? Ei ,yhtään Nokialasita rengasta ei mulle enää tule !
Hallu
"Hölösuu"
Viestit: 2724
Liittynyt: To Elo 14, 2003 12:32
Paikkakunta: R136a1

Viesti Kirjoittaja Hallu »

Oikeesti, noi nokialaiset on kuivalla ehkä keskiluokkaa mutta märällä niissä on aikast hyvä pito, tosin ku rengas hieman kuumenee radalla alkaa pitokin kadota aika nopeesti.
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
9-3 Coupe
"Kaasari"
Viestit: 31
Liittynyt: Pe Huhti 02, 2004 09:33
Paikkakunta: Tampere

Ozzyt

Viesti Kirjoittaja 9-3 Coupe »

Kaidee... mistä sä oot saanut parhaan tarjouksen noista Osseista?

paaks mulle vaikka yyyyveetä

ps. coupen hifit toimii edelleen 8)
9-3 Coupe 2.0T
Vastaa Viestiin