Mikä ihme pönttö T7 ilmanotossa?

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Avatar
ippe
"Hölösuu"
Viestit: 1464
Liittynyt: Pe Tammi 12, 2007 13:30
Paikkakunta: Hki 91

Re: Mikä ihme pönttö T7 ilmanotossa?

Viesti Kirjoittaja ippe »

Välijäähdyttimen maalaaminen ulkopuolelta voi tehdä siitä huomattavasti huonomman, maali toimii siinä lämmöneristeenä, sama koskee jäähdyttimiä.
#5417 OG9-5Aero_03 OG9-3_02
jore83
Matalapaineturbo
Viestit: 199
Liittynyt: Su Maalis 28, 2010 16:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mikä ihme pönttö T7 ilmanotossa?

Viesti Kirjoittaja jore83 »

Voi olla,mutta on huomattavasti huomaamattomampi,kuin normaali alumiinin värinen..Tosin en oo huomannut,että olis imuilman lämmöt noussut ton maalaamisen myötä paljon korkeammalle, vs ennen maalaamista. :) (Vanhalla ic:llä imuilman lämmöt nous kesällä 1 vedolla 3 vaihteella lähemmäs 70 asteeseen. Kun taas uudella oli maalaamaton,ni 2 vaihteella 60km/h---->4 vaihteella noin 180km/h ni lämmöt ei nousseet yli 50 asteeseen.) Ja kaikki tämä suoritettiin suljetulla tiellä. :D
2008 SS 1.8t Biopower.
Koskimaa
"Aero"
Viestit: 360
Liittynyt: La Elo 18, 2012 19:18
Paikkakunta: Lahti

Re: Mikä ihme pönttö T7 ilmanotossa?

Viesti Kirjoittaja Koskimaa »

En tiedä missä mättää, mutta itse en huomannut yhtään mitään eroa imuäänissä tuon pöntön irroittamisella. Seuraavan rempan yhteydessä laitoin takaisin. Ja ahtaa 1,4-1,5bar.
T7 vm. 2001 9-3
Vastaa Viestiin