Onkohan tää mistään kotoisin Motonet Tuote 52-1011?
Levis bypassi ja ruuvit nii ruostees et ei sais juosta vaihdettua vaikka haluis.
Tnx
Auto sis 9-3 aero.
Motonetin OTR By-pass
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2026
- Liittynyt: La Loka 28, 2006 18:58
- Paikkakunta: Porvoo - Helsinki - Espoo
- Viesti:
Motonetin OTR By-pass
9-3SS 1.8t Vector -08
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
Re: Motonetin OTR By-pass
Tuommoinen oli itselläni kiinni vuosi sitten. Jousien kanssa pelleilin ensiksi vähän aikaa, mutta en huomannut oikeastaan mitään eroa niiden välillä joten jätin löysimmän paikoilleen. Ihan toimiva peli oli, mutta kuitenkin palautin sen ehkä suurimpana syynä korviin ottava ääni. Kuvailtiin kaverin kanssa sitä oravan rääkäisyksi Tuo oli toki asennettu niin, että se letku imuputkeen oli tulpattu, joten letku paikoillaan ei välttämättä ole niin ikävä ääni.
Ex Og 9-3 2.3 Aero 2000
Ex 9-3 TiDs SC, Ex 9000 -93 2,3T x2, Ex Og900 x2, Ex Ng900 2.0T
#4911
Ex 9-3 TiDs SC, Ex 9000 -93 2,3T x2, Ex Og900 x2, Ex Ng900 2.0T
#4911
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2026
- Liittynyt: La Loka 28, 2006 18:58
- Paikkakunta: Porvoo - Helsinki - Espoo
- Viesti:
Re: Motonetin OTR By-pass
Joo no kävin täs äsken ostamassa tollaisen.
Laitoin heti sen kiinni ja vähä lyö takas turpoon mut voi olla siitä että toi venttiilin alipaine letku on vähä ylikoko niin ei saa painetta kunnolla siihen.
Pitää viel testaa.
Omast mielestä on toiminnaltaan ja ulkonäöltään korkkia lukuunottamatta ihan samanlainen ku Forgen 150€ vehe.
Ainaki ei jumitu siihe auki asentoon niin ku se HKS mikä mul oli. Eli tehoja löytyy taas.
Laitoin heti sen kiinni ja vähä lyö takas turpoon mut voi olla siitä että toi venttiilin alipaine letku on vähä ylikoko niin ei saa painetta kunnolla siihen.
Pitää viel testaa.
Omast mielestä on toiminnaltaan ja ulkonäöltään korkkia lukuunottamatta ihan samanlainen ku Forgen 150€ vehe.
Ainaki ei jumitu siihe auki asentoon niin ku se HKS mikä mul oli. Eli tehoja löytyy taas.
9-3SS 1.8t Vector -08
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
-
- Matalapaineturbo
- Viestit: 187
- Liittynyt: Ma Syys 30, 2013 18:23
- Paikkakunta: Parola
Re: Motonetin OTR By-pass
Hyvin tuntuu tuo OTR:n bypass venttili kyllä toimivan.
Mulla on tuollainen ollut Stage3 viritetyssä Aero femmassa paikoillaan jo 4 vuotta eikä mitään ongelmia
Mulla on tuollainen ollut Stage3 viritetyssä Aero femmassa paikoillaan jo 4 vuotta eikä mitään ongelmia
SAAB 9-5 2.3T MY99 ja SAAB 9-5 2.3T MY07
Saab-Klubin jäsen #1570
SAAB 900, 9000, 9-3 ja 9-5 + OPEL ja GM "tekitykset".
GlobalTIS turvapääsy Saabeihin aina MY2009 asti.
Nykyisin myös VOLVO diaknosoinnit.
Hattula, Parola, 041-751 2551
Saab-Klubin jäsen #1570
SAAB 900, 9000, 9-3 ja 9-5 + OPEL ja GM "tekitykset".
GlobalTIS turvapääsy Saabeihin aina MY2009 asti.
Nykyisin myös VOLVO diaknosoinnit.
Hattula, Parola, 041-751 2551