Käsijarru pettää....

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
900i
"Saabisti"
Viestit: 2407
Liittynyt: Ti Touko 13, 2003 06:29
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja 900i »

Mutta enpä nyt sitten puutu enempiä jos alkaa mennä ..
Tosiasiassa en ole moittinut mutta totesin vain
NG 9-5 1,6turbo business my:2011.
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6200
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

Eiköhän ne kaikki osat "jonkun" ole - alihankkijan meinaan. Onhan sitä monissa autoissa samoja osia. Alihankintaa, veljet, alihankintaa. Saabin ydinosaamista on autojen tekeminen ja myynti - ei jarrulevyjen sorvaus.

9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
900i
"Saabisti"
Viestit: 2407
Liittynyt: Ti Touko 13, 2003 06:29
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja 900i »

Kyllähän se juu on niin eihän se saabi mitää esim suodattimia tee.. Alihankkijat..
NG 9-5 1,6turbo business my:2011.
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
Kaide
"Hölösuu"
Viestit: 1681
Liittynyt: Ti Elo 19, 2003 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Kaide »

900i kirjoitti:Mutta enpä nyt sitten puutu enempiä jos alkaa mennä ..
Tosiasiassa en ole moittinut mutta totesin vain

Juuh... Mitäs sitä faktoista suuttumaan, GM900 -> = puoliooppeli 8) Itseasiassa ainakin takalevyt ja palat oli täsmälleen samat kuin B- Vectrassa...
900i
"Saabisti"
Viestit: 2407
Liittynyt: Ti Touko 13, 2003 06:29
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja 900i »

Juu näin on
Vaihtuu about 97 vm Siitä eteenpäin ollen samat kai kuin 9-5 ja 9-3

Tarvikkeena ainakin on eri osat <-97 .Alkup osista en tiedä.
Olisko että tulee isommat sillo 9-3 tai jotain
NG 9-5 1,6turbo business my:2011.
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
Avatar
9000CD23T
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viestit: 7563
Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 9000CD23T »

No se mitä sanoin niin sanoin, se oli vaan oma näkemykseni ja en moittinut koko autoa vaan takajarruja ( jotka eivät ole SAABin tarkoittamat kilkkeet sinne alle ) vaan Opelin suuret herrat ovat halunneet ne sinne, ilmeisesti ne yrittivät Opelistaa koko SAABIn.

No voimmeko kysyä että millä Opelistit ajaa tulevaisuudessa jos...???
Ja kyllä näitä vanhoja SAABeja vielä riittää pitkän aikaa, ja kun pidetään ne kunnossa niin niistä pääsee nauttimaan jopa jälkipolvetkin.. 8)

Ja kyllähän se SAAB tekee/teki vahvat moottorit.
H-padallahan ajaa vaikka maailman tappiin, mitä nyt kansipahvi joskus väsyy, mutta kuorma auto puolellakin SCANIA on tunnettu erittäin vahvoista ja laadukkaista lohkoista.... :o
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
Avatar
9000CD23T
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viestit: 7563
Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
Viesti:

Re: Käsijarru pettää....

Viesti Kirjoittaja 9000CD23T »

No niin, nyt näitten "opelin" jarrujen kanssa sitten jumpataan. OG9³ 2001.
http://carsson.weebly.com/vauxhall-vect ... tment.html
Inssin mielestä käsijarrukahva nousee liian ylös.
Lisäksi alapallonivelestä löytyi väljää.
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
Vastaa Viestiin