Vaparin laatikko turboon.
Vaparin laatikko turboon.
Onkos 2 litran turbon lootalla eroa samankokoseen vapariin? Kun pitäis uutta laatikkoa etsiä tuohon omaan...
Re: Vaparin laatikko turboon.
mikähän saabin malli ja vuosimalli mahtaa olla kysymyksessä
# 4490
tech 2 ohjelmoinnit ja vikakoodien luvut kaikkiin automerkkeihin p.044-2100131
tech 2 ohjelmoinnit ja vikakoodien luvut kaikkiin automerkkeihin p.044-2100131
Re: Vaparin laatikko turboon.
Voisin veikata että laatikoissa on eroa, tosin omat kokemukset on alkupään ng900:sta vaparina ja T7-koneisista OG9-3:sista ja näiden välityksissä on ainakin ollut eroa.
Vanhemmissa NG900:sissa on vaijerikäyttöinen kytkin ja loppupään satkuissa kytkin vaihtuu hydrauliseen.
Vanhemmissa NG900:sissa on vaijerikäyttöinen kytkin ja loppupään satkuissa kytkin vaihtuu hydrauliseen.
#5417 OG9-5Aero_03 OG9-3_02
Re: Vaparin laatikko turboon.
Joo eli 95vm ja vaijerilla kytkin
Re: Vaparin laatikko turboon.
Tarkennusta tuohon laatikkoon eli kyseessä on 2.3 litraisen Ng satkun loota
Välitykset hieman lyhemmän, kuin turbossa ja turbossahan tuo loota tällähetkellä on kiinnikkin, joten luulisi käyvän..
Välitykset hieman lyhemmän, kuin turbossa ja turbossahan tuo loota tällähetkellä on kiinnikkin, joten luulisi käyvän..
Og 9-3 2.0T -99 (Masterpower)
900 T16 2d -89 Trionic 5.5 E85
900 T16 2d -89 Trionic 5.5 E85
Re: Vaparin laatikko turboon.
Jep yhtä sellasta tässä oon ostamassaki onkoha ne välit kuin paljo lyhkäsemmät? Ja kaippa sekin laatikko kestää ku saabbiin vaihettu turbo, putkisto ja ohjelma
Re: Vaparin laatikko turboon.
ei nyt kamalan paljon lyhemmät
ei muuta kuin paikoilleen vaan ja kovaa ajoa
jos ei muuta niin kiihtyy rivakammin liikenne valoista
ei muuta kuin paikoilleen vaan ja kovaa ajoa
jos ei muuta niin kiihtyy rivakammin liikenne valoista
# 4490
tech 2 ohjelmoinnit ja vikakoodien luvut kaikkiin automerkkeihin p.044-2100131
tech 2 ohjelmoinnit ja vikakoodien luvut kaikkiin automerkkeihin p.044-2100131
Re: Vaparin laatikko turboon.
Mun vapari NG:n välitykset olivat sellaiset että kakkosella pääsi n. 96km/h, sitten tuli rajoitin vastaan, NG-turboilla pääsee kai yleensä yli satasta kakkosella, ainakin nuo perheessä olevat OG9-3:set menevät kakkosella yli satasen, eli 0-100km/h kiihdytys menee vaihdon takia hitaammaksi, mutta sillä ei oikeasti ole mitään merkitystä.
#5417 OG9-5Aero_03 OG9-3_02
Re: Vaparin laatikko turboon.
Sen verran ot:nä kysyttävä että mites sitten 2.3:sen vaparin laatikko nii onko siinä yhtä pitkät välit ku turbon vai??
Osien Myynti = Nouto ja käteinen tai Rahat tilille ja lähetys vastaanottajan laskuun
Re: Vaparin laatikko turboon.
-97 2.3 vaparissa oli hieman lyhyempi perä kuin 2.0 turbossa:
#5417 OG9-5Aero_03 OG9-3_02