Mulla on tuo Specin kytkin tonnarissa. Vääntöä mulla ei ole kuin reilut 450 Nm joten en tiedä mihin asti oikeasti kestää. 700 Nm lupaavat.lepisto89 kirjoitti:Hakusessa olis joku kykäpaketti missä olisi kestävyyttä yli 600nm. Nopealla hakemisella ja pähkäilyllä maptunella on myynnissa paketteja n.630e hintaan ja kestävyyttä luvataan sinne +700nm nurkille, sopiva. http://www.maptun.com/shopProduct.php?p ... 14&car=900
Saako tehtyä viggenin asetelman kanssa mitään käytännöllistä settiä ja eritoten sellasta mikä vielä kestäisikin tuonne +650nm asti.
Kokemuksia mielellään hinnan ja linkin kera, ei mutuilua. Sintteritkään ei ihan pois suljettu idea.
Ensimmäinen specin levy kesti noin 10 tkm. Ei irrottanut alunperinkään kunnolla. Vaihdoin pää- ja työsylinterit turhaan kuten myös teräspunosletkun. Ei auttanut. Eihän ne osat hukkaan menneet, mutta kolme kertaa tein kytkinjumpan samaan autoon ilman apua. Lopulta kun levyn jouset levisivät pitkin kytkinkoppaa, oli pakko uskoa että kytkin oli viallinen.
Nyt on uusi levy ja toimii hienosti. Ongelmana on kahina moottorijarrutuksessa. Oletin vian olevan vaihdelaatikossa, mutta uusikaan laatikko ei vienyt kahinaa pois. Olisiko kytkin syyllinen, en tiedä? Yhteensä viisi kertaa on ollut laatikko ja/tai kytkin irti eikä auto ole ongelmaton siltä osin vieläkään. Enää en viitsi ryhtyä hommaan. Kahiskoon prkl...