Moikka kaikille! Ostin juuri ensimmäisen saabin ja en tiedä saabeista vielä mitään.
Ongelma on se et auto käy kylmänä ihan ok, mutta koneen lämmetessä alkaa alakerrasta kuulumaan kalkatus/pauke.
Onko vika kampuran laakereissa vai missä?
Saisin 9-tonnarin 2.3t lohkon ja mietin että onko b205 kansi ja b234 lohko naimakelpoisia keskenään ja jos on niin mitä mahdollisesti siinä pitää ottaa huomioon?
Kiitoksia vastauksista jo etukäteen
9-3 2.0t 2001 kalkattaa
Re: 9-3 2.0t 2001 kalkattaa
Näitä selaamalla pääsee alkuun lohkoasiassa:
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?f=16&t=96936
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?f=16&t=144577
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?f=16&t=96936
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?f=16&t=144577
ex - 9-3 Aero Coupe 2.3 -01
ex - 9-3 Stage Holset 2.3 +500hp -00
ex - 9000 2.3 19T -97
ex - 9-5 Aero Wagon -00
ex - 9-3 Stage Holset 2.3 +500hp -00
ex - 9000 2.3 19T -97
ex - 9-5 Aero Wagon -00
Re: 9-3 2.0t 2001 kalkattaa
Mulla on pitkälohkon b234 vm:90 kampura, nokat ja männät/veivit käykö ne b205 lohkoon ja kanteen jäi vähän epäselväksi linkeistä huolimatta.
Re: 9-3 2.0t 2001 kalkattaa
nokat käy, muut ei ilman melkoista metallin sulatus, valu ja koneistusoperaatiota.
Kalkattava T7 kone on kyllä käytännössä romua, ehjiä aihioita saa esmes minulta jos sellaista ei läheltä löydy jos tuo koneenrakennus on tuttua hommaa.
Kalkattava T7 kone on kyllä käytännössä romua, ehjiä aihioita saa esmes minulta jos sellaista ei läheltä löydy jos tuo koneenrakennus on tuttua hommaa.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko