Sen verran alkaa jo sinistä savua tuleemaan pakoputkesta ja ahtoputki öljyssä, että turbon vaihto ajankohtainen.
Auto siis 2.0t stage1 biopower, alkuperänen garretti gt17
Tarkotuksena ois laittaa uusi vakio turbo, koska en oo mitään viri vehettä tekemässä ihan perus kaupunki työmatka ajoa.
Kannattaako vaihtaa tehdas kunnostettu vai ihan kokonaan uusi?
Maptunia selaillesss löysin tälläsen https://www.maptunparts.fi/turbojarjest ... -saab.html miten eroaa aidosta garretista?
9-3 -02 turbo
Re: 9-3 -02 turbo
Ihan kestävyyden vuoksi Mitsu olisi kyllä järkevä vaihtoehto, varsinkin kun on virisofta sisällä. Mitsun asennus ei edellytä softanvaihtoa. Budjettimies hankkii käytetyn Mitsun. Jos tykkää turbonvaihtamisesta, voi ostaa käytetyn tai kiinakopioiden Garretin.
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K