mitsun turbo garretin tilalle
-
- "Kaasari"
- Viestit: 43
- Liittynyt: Ti Kesä 07, 2016 22:51
- Paikkakunta: Imatra
mitsun turbo garretin tilalle
Moro. Auttakaas vihreätä. Soveltuuko mitsun td04hl-15t turbo garretin tilalle vm. 2001 2.0t, t7, pellin alle? Toki tietysti öljy- ja veputkien muutosputkien kanssa? Tai mikäli tuo mitsun malli ei sovi, niin mikä on yleisesti käytetyn mitsun mallimerkintä?
og9-5 1.9tid 2006, og9-3 2.0t 2000, og9-3 2.0t stage1 + biopower 2001, og9-5 2,3t aero 2004.
Re: mitsun turbo garretin tilalle
Sopii.
Eero Tiainen #2185 O4O7481428
Autokorjaamo- ja rengasliike, Saab Service Center ET-AutoTech
1.9TiD Saabien ohjelmointi ja egr tulppaus alk. 445€.
T7 & T8 JC softat alk. 250€. SID/ACC pikselikorjaus alk. 80€. Ilmastointihuollot.
Autokorjaamo- ja rengasliike, Saab Service Center ET-AutoTech
1.9TiD Saabien ohjelmointi ja egr tulppaus alk. 445€.
T7 & T8 JC softat alk. 250€. SID/ACC pikselikorjaus alk. 80€. Ilmastointihuollot.
Re: mitsun turbo garretin tilalle
Jos aiot hakea lisää pollejakin jatkossa niin riippuen yli vai alle 300hv riittääkö tuo 15t, jos yli sen hybridi tai esim viskaa 19t jo suoraan tilalle.. Vaatii kyllä suuttimet suurentaa ja muutakin rahareikää kuten 3" rööri, iso ic, ehkä pa-pumppu jne noihin lukemiin. Jonnekin (bensa ku etanoli ei tuttua) steg1-3 riittää 15t kyllä.
2006-2009 mulla oli t5 ng900 josta t19 puhaltimella maptunin softalla bensalla sai ulos penkissä 297hv/495Nm, nykyiset klubilaiset softaajat repis kyllä helposti yli 310hv sen auton rautakombosta.
2006-2009 mulla oli t5 ng900 josta t19 puhaltimella maptunin softalla bensalla sai ulos penkissä 297hv/495Nm, nykyiset klubilaiset softaajat repis kyllä helposti yli 310hv sen auton rautakombosta.
Jäsen 2986
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Volvo S40 2.0T -00, emännällä S60 T5 -01
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Volvo S40 2.0T -00, emännällä S60 T5 -01
-
- "Kaasari"
- Viestit: 43
- Liittynyt: Ti Kesä 07, 2016 22:51
- Paikkakunta: Imatra
Re: mitsun turbo garretin tilalle
Oikeastaan syy kyseiselle mitsun turbolle on sen saatavuus. Ja oman paikallaan olevan garretin kunto. Öljyt alkaa pikkuhiljaa tulemaan läpi ahtoputkeen. Ja kyllä se stage1:kin piisaa hyvin. Toki joskus kun nykyinen pakoputkisto on tiensä päässä, niin tilalle tulee 3"downpipe, sporttikatti ja 2,5" catback.
og9-5 1.9tid 2006, og9-3 2.0t 2000, og9-3 2.0t stage1 + biopower 2001, og9-5 2,3t aero 2004.
Re: mitsun turbo garretin tilalle
Siinä tapauksessa 15t hyvä valinta ja helppo vaihtaakin tilalle.
Jäsen 2986
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Volvo S40 2.0T -00, emännällä S60 T5 -01
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Volvo S40 2.0T -00, emännällä S60 T5 -01
Re: mitsun turbo garretin tilalle
Itsellä sama turbo hankittu ja sama projekti illan päälle, saa nähdä miten käy amatööriltä..
* kun menot menee kovaksi, kovat panee menoksi *
-
- "Kaasari"
- Viestit: 16
- Liittynyt: To Tammi 21, 2016 14:37
- Paikkakunta: Lappeenranta
Re: mitsun turbo garretin tilalle
Meneekö myös t5 malliin ? vai mikäs t5 pitäs tunkea vakio garretin paikkalle ?
Re: mitsun turbo garretin tilalle
Mitsun aero t15 käy laippaan suoraan t5 vakio garretin tilalle, tehtävä pikku muutokset vesi- ja öljylinjoihin tietysti ja katsoa että hankittu puhallin on oikeinpäin istuakseen suoraan ng900/9-3.
Jäsen 2986
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Volvo S40 2.0T -00, emännällä S60 T5 -01
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Volvo S40 2.0T -00, emännällä S60 T5 -01
Re: mitsun turbo garretin tilalle
Imucobra ja sen kiinnitys ahtimeen taitaa olla OG9-3:n T5- ja T7-moottoreissa erilainen, joten jonkinlaista jumppaa on tiedossa, mikäli Garrettin T25:n tilalle vaihtaa T7-peräisen Mitsun.
Saabiton Saabisti