Takavakaajasta?

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
RokRoland
Matalapaineturbo
Viestit: 200
Liittynyt: Ti Huhti 01, 2014 22:07

Re: Takavakaajasta?

Viesti Kirjoittaja RokRoland »

Tonnari88 kirjoitti:Vihdoin sain aikaiseksi laittaa tuplavakaajan. Mutta homma tyssäs heti alkuunsa. Joku oli lyönyt tonne jo 22mm vakaajan. En sitten tota mehupilliä laittanut sen kaveriksi. Onko kukaan laittanut tuota vakiovakaajaa 22mm kaveriksi? Onko siinä mitään järkeä?
Harrison-Stetson-approksimointimetodin perusteella vastaus on:

Ei.

Syy: Tupla vakiovakaajakaan ei näkemieni numeroiden perusteella vastaa 22mm:stä.

Oikea kysymys voisi toki olla, kaipaatko lisää jäykkyyttä takavakaajaan vai olisiko oikea paikka keskittyä vaikkapa jousiin?
Tonnari88
"Aero"
Viestit: 499
Liittynyt: Pe Helmi 01, 2013 22:07
Paikkakunta: Pirkkala

Re: Takavakaajasta?

Viesti Kirjoittaja Tonnari88 »

RokRoland kirjoitti:
Tonnari88 kirjoitti:Vihdoin sain aikaiseksi laittaa tuplavakaajan. Mutta homma tyssäs heti alkuunsa. Joku oli lyönyt tonne jo 22mm vakaajan. En sitten tota mehupilliä laittanut sen kaveriksi. Onko kukaan laittanut tuota vakiovakaajaa 22mm kaveriksi? Onko siinä mitään järkeä?
Oikea kysymys voisi toki olla, kaipaatko lisää jäykkyyttä takavakaajaan vai olisiko oikea paikka keskittyä vaikkapa jousiin?
Joo. En mä sitä sitten tietenkään laittanutkaan. Koni sport jo alla. Kaikki puslat urtsia, apurungossa hämähäkki ja klämppi paikallaan. Seuraavaksi tarvis tietty semi sliksit, että sais vähän pitoja radalle. Täytyy brittifoorumin kannustamana jäykistää etupään iskaritolppien välistä vakaajaa ja mahdollisesti suunnitella sellaista myös taakse.
9-5 NG | 9-3 SC | 9-3 Aero | 95 V4 | Exät | 9-3 SC TiDs | 9-5 Aero | 900 Turbo T8 x 2 | 9-3 SE | 9000 CS x 4 |
"Having a fast SAAB is like coming out of the closet, you might surprise people, but you're still gay"
Vastaa Viestiin