NG900S etujarruletkun banjo
NG900S etujarruletkun banjo
NG900 vm-96 etujarruletku kiinnittyy jarrusatulaan banjoliittimellä. Ohjekirja läskee käyttämään uusia kuparitiivisteitä korjauksissa, eikä kai syyttä. Tavalliset kupariprikat ovat hieman liian isoja ulkohalkaisijaltaan, liian ohuita ja sileitä. Alkuperäiset opel-tiivisteprikat (?) sopivat paremmin niukasti plaanatuille vastinpinnoille, ovat paksuja, pehmeitä ja jopa karhealla pintakuviolla varustettuja, ainakin alkuperäisten litistyneiden perusteella arvioiden. Mutta mistä niitä saisi, ei ainakaan tarvallisesta tarvike- ja hydrauliikkaliikkeestä? Turhan mielenkiintoisia nämä sekarotuiset Saabit.
pentti.kostamo2@luukku.com
040-5950109
96 -64... ja uudempiakin
V4-purkuvaraosia maan paras (?) valikoima
040-5950109
96 -64... ja uudempiakin
V4-purkuvaraosia maan paras (?) valikoima
Re: NG900S etujarruletkun banjo
Nyt auto on ollut jo liikenteessä ja nuo banjoliittimet näyttävät pitävän. Tuollainen liitos vaikuttaa heppoiselta kovan paineen alaiseen henkeä ehkä uhkaavaan laitteeseen. Mitä jos polkaisen 47 numeron kengällä ronskiksi hätäjarrutuksen, paljonko mahtaa olla jarruletkussa painetta? Ruotsista tuli originaalit kupariprikat, ei niissä vielä mitään kuviointia ollut. Ympyräkuviointi on jarruletkun tiivistepinnoissa ja puristuksen voimasta kuvio syntyy myös kupariprikkoihinkin. Tärkeintä on prikkojen ulkohalkaisija, ei saa olla liian suuri, jolloin osien välinen kosketus jää huonoksi, koska letkun sivuissa on upotusta.
pentti.kostamo2@luukku.com
040-5950109
96 -64... ja uudempiakin
V4-purkuvaraosia maan paras (?) valikoima
040-5950109
96 -64... ja uudempiakin
V4-purkuvaraosia maan paras (?) valikoima