T7 2.0 kannen tilalle 2.3 t7 kansi

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
Saabifani93
"Kaasari"
Viestit: 7
Liittynyt: Ma Huhti 24, 2017 19:51

T7 2.0 kannen tilalle 2.3 t7 kansi

Viesti Kirjoittaja Saabifani93 »

Moi. Olisin kiinnostunut kyseisestä konversiosta sabaan.

Elikkä b205e motin päälle 2.3t aeron kansi. Onko mitään järkeä? Oma kansi porsi nimittäin.

Kiitoksia vastauksista.
V-M
"Hölösuu"
Viestit: 3103
Liittynyt: Ma Marras 03, 2003 09:01
Paikkakunta: Oulu

Re: T7 2.0 kannen tilalle 2.3 t7 kansi

Viesti Kirjoittaja V-M »

Sama kansi.

V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
9-5Vector2001
"Turbo"
Viestit: 263
Liittynyt: To Loka 23, 2014 17:40
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: T7 2.0 kannen tilalle 2.3 t7 kansi

Viesti Kirjoittaja 9-5Vector2001 »

Eikös airossa ollut "paremmat" pakoventtiilit?
9-5 2.3T 2002 Vector Biopower #6538
Saabifani93
"Kaasari"
Viestit: 7
Liittynyt: Ma Huhti 24, 2017 19:51

Re: T7 2.0 kannen tilalle 2.3 t7 kansi

Viesti Kirjoittaja Saabifani93 »

Sitä mää tässä vähän niin kuin kyselen. Koska tosiaan yksi kansi olisi tiedossa ja oma tosiaan laukes.
pamppu
"Viggen"
Viestit: 559
Liittynyt: Pe Tammi 06, 2006 16:45
Paikkakunta: Espoo

Re: T7 2.0 kannen tilalle 2.3 t7 kansi

Viesti Kirjoittaja pamppu »

Ei käytännössä mitään eroa, kiinni vaan. Älä kuitenkaan ylihintaa maksa koska "aero".
ex - 9-3 Aero Coupe 2.3 -01
ex - 9-3 Stage Holset 2.3 +500hp -00
ex - 9000 2.3 19T -97
ex - 9-5 Aero Wagon -00
Mikgo
Matalapaineturbo
Viestit: 169
Liittynyt: Su Heinä 31, 2011 21:45
Paikkakunta: Riihimäki

Re: T7 2.0 kannen tilalle 2.3 t7 kansi

Viesti Kirjoittaja Mikgo »

Joo siis onhan niissä aeron pakovenoissa joku "höpöniumpinnoite" Mutta vaikutus on oma mielenterveys+planeettojen asento/tuurilla.
OG9-3 5d Aero -01
Opel A-Omega 3.0 24V -93
#5427
Pakari
"Saabisti"
Viestit: 5644
Liittynyt: La Syys 25, 2010 20:23
Paikkakunta: Nokia

Re: T7 2.0 kannen tilalle 2.3 t7 kansi

Viesti Kirjoittaja Pakari »

Meinaat että tehdas on vain huvinvuoksi pistänyt aeroon eri venttiilit? Ehdottomasti paremmilla venttiileilla eteenkin jos tarkoitus on lähteä hakemaan voimaa..
#4752
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Coltti
"Hölösuu"
Viestit: 2825
Liittynyt: To Huhti 22, 2004 09:34
Paikkakunta: Tampere

Re: T7 2.0 kannen tilalle 2.3 t7 kansi

Viesti Kirjoittaja Coltti »

R-koneen kannessa on siis Nimonic pakoventtiilit, jotka tunnistaa pienestä kuopasta venttiilinlautasen keskellä.
Eivät ole pinnoitetut. Viritetyssä vehkeessä jees, vakiossa aivan sama :)
Eero Tiainen #2185 O4O7481428
Autokorjaamo- ja rengasliike, Saab Service Center ET-AutoTech
1.9TiD Saabien ohjelmointi ja egr tulppaus alk. 445€.
T7 & T8 JC softat alk. 250€. SID/ACC pikselikorjaus alk. 80€. Ilmastointihuollot.
Vastaa Viestiin