Jaa, seuraavaa miettinyt koneeseen on laitettu 9000 saabista alakerta ja t5 nokat. Välillä ajon jälkeen tyhjäkäynnillä tai valoissa seilaa kierrokset abaut 870-1070 rpm. Välistä tuossa tilanteessa huomannut että puskee mifiä mittariin. Vedätyksessä eikä toiminnassa mifiä eikä nakuja, eikä autossa muutenkaan moittimista toiminnassa! Lähinnä pähkäilynä laitan kun lueskelin näisä t5 nokista ja kireydestä + ajotuksesta liekkö tuolla nokkien kireydellä jotain tekemistä tuon asian kanssa?
Jouluisin terveisin, Olpe
og 9-3 02 aero t5 nokat tyhjäkäynnistä?
Re: og 9-3 02 aero t5 nokat tyhjäkäynnistä?
Siinähän lienee vielä alkuperäinen läppäkotelo paikoillaan ?
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, 9-3 SC Vector Tids -07, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
Re: og 9-3 02 aero t5 nokat tyhjäkäynnistä?
Onko imuvuotoa missään? Onko nokkien keskinäinen ajotus kunnossa? Onko nokkapyörien ajotusmerkkien välissä ketjusta laskettavissa 15 niittiä?
#6723
9-3 Aero
9-5 Sentronic
9-5 Aero
9-3 Aero
9-5 Sentronic
9-5 Aero
Re: og 9-3 02 aero t5 nokat tyhjäkäynnistä?
Läppäkotelo tietääkseni on alkuperäinen "en ole itse tehnyt sille mitään". Vuotoja ei pitäisi olla vasta uusitta kaikki letkut. Toki kannattanee tsekata vielä että jos joku jääny huonosti. Mutta samaa teki kerran pari ennen jo vaihtoakin.
Re: og 9-3 02 aero t5 nokat tyhjäkäynnistä?
Noniin jos nyt oikein sain katottua niin merkkien väliin jaa 15 vähän reilu niittikohtaa. Venakoppa siis käytetty auki ja samalla vaihdettu tiivisteet siihen.
Re: og 9-3 02 aero t5 nokat tyhjäkäynnistä?
Se että nokkien välissä on oikea määrä niittejä ei vielä tarkoita, että ne olisivat jaollaan. Kone merkkeihin ja tsekkaamaan onko ajoitusmerkit kohdillaan.olpe kirjoitti:Noniin jos nyt oikein sain katottua niin merkkien väliin jaa 15 vähän reilu niittikohtaa. Venakoppa siis käytetty auki ja samalla vaihdettu tiivisteet siihen.
9-5 NG | 9-3 SC | 9-3 Aero | 95 V4 | Exät | 9-3 SC TiDs | 9-5 Aero | 900 Turbo T8 x 2 | 9-3 SE | 9000 CS x 4 |
"Having a fast SAAB is like coming out of the closet, you might surprise people, but you're still gay"
"Having a fast SAAB is like coming out of the closet, you might surprise people, but you're still gay"
Re: og 9-3 02 aero t5 nokat tyhjäkäynnistä?
Taitaa mennä profetian puolelle kuten saapissa enneki jotku jutut. No many ways auto toimii todella hyvin. toissa kiisseli ajettiin loppun 670k. Edellinen pensa 360k ja laatikko korkkas. No tällä ollaan vasta alulla.