Lämpöanturi

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
legro
Matalapaineturbo
Viestit: 172
Liittynyt: Ti Helmi 22, 2005 15:48
Paikkakunta: Seinäjoki - Tre

Lämpöanturi

Viesti Kirjoittaja legro »

Kuinka monelta on lämpöanturi hajonnut?

Omastani anturi meni 77tkm ajettuna vuosimallia 99. Kävin sen tänään vaihdattamassa.
No kohta sen huomaa, kun lähtee maantielle ajeleen, että oliko vika siinä.

Vian huomas sillai, kun katseli lämpömittaria niin se matka-ajossa tipahteli vaikkei koneen lämpö muuttunut oikeasti mitenkään.
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6200
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

täällä vaihdettiin samalla termari ja anturi, eli varmuutta ei ollut kummassa vika.

9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
potkuhousu
"Hölösuu"
Viestit: 3644
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

täällä yksi 130tkm jälkeen ja vika ilmeni samalla tavalla.
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Hook
"Hölösuu"
Viestit: 2221
Liittynyt: Ti Kesä 08, 2004 21:25
Paikkakunta: Helsinki/Tuusula/Somero

Viesti Kirjoittaja Hook »

Täällä sama juttu -94 autosta 210t kohdalla jokunen kuukausi sitten.. Oire sama, että lämmöt hiukka laski välillä klo 8 nurkille... vaikka pitäisi olla 9.


Hook
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
Vastaa Viestiin