900 SE -95 tasapainoakselin ketju
900 SE -95 tasapainoakselin ketju
No niin, nyt selvisi julmetun metallisen rahinan arvoitus. Tasapainoakselien rattaat sököt, yksi melkein hampaaton. Mitäs nyt tehdään? Onkos rattaat+ketju arvokkaat. Joku lienee poistanut koko ketjun ja ajelee tyytyväisenä? Jos ketjun vain jättää pois, mitä pitää huomioida?
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Ei kiristintä kannata irrotella. Lukita vain ettei mäntä pullahda siitä ulos. Jos poistaa kiristimen niin pitää siihen kehittää lätkä joku öljyreijän eteen ettei paineet karkaa myöskään. Mutta noista haulla löytyvistä löytyy asia tietoo. Periaattessa kun irroittaa vain tuon ketjun pois eikä tee muuta niin pitäisi homman olla ok, kun kiristin sitten painaa koteloa vasten eikä vaadi muuta toimenpidettä.
V-M
V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
Itse poistin itseltäni ketjun yhdessä illassa dremelillä öljypohjan kautta kotikonstein. Tulipahan samalla öljypohja putsattua metallinpaloista.
Ohessa linkki kirjoittamaani ketjuun, jossa kirjoitin ohjeen tynkääkin kokemukseni lisäksi.
Jos kysyttävää, niin kirjoittele. Autolla ajettu nyt 10t ilman ketjua menestyksekkäästi. Kiristinmäntä ei muuten pullahda ulos, kun on kasattu mäntä sisältäpäin.
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic ... sc&start=0
Hook
Ohessa linkki kirjoittamaani ketjuun, jossa kirjoitin ohjeen tynkääkin kokemukseni lisäksi.
Jos kysyttävää, niin kirjoittele. Autolla ajettu nyt 10t ilman ketjua menestyksekkäästi. Kiristinmäntä ei muuten pullahda ulos, kun on kasattu mäntä sisältäpäin.
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic ... sc&start=0
Hook
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.