ng900 versiot

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
J-ani
"Aero"
Viestit: 463
Liittynyt: Su Tammi 11, 2004 15:22

ng900 versiot

Viesti Kirjoittaja J-ani »

Mitä eri versioita ng900:sta on niin tehoiltaan kuin varustuksiltaankin?
#1890
AC
"Saabisti"
Viestit: 2117
Liittynyt: Pe Touko 09, 2003 14:47
Paikkakunta: Kpää

Viesti Kirjoittaja AC »

HAKU-niminen nappi tuolla ylhäällä auttaa

2.0i, 2.3i, 2.0T ja 130-185 hv.
Varustuksia on: ei merkintää, S ja SE, sekä Talladega.
BMW 320dA Coupe LCI
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9391
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

AC kirjoitti:HAKU-niminen nappi tuolla ylhäällä auttaa

2.0i, 2.3i, 2.0T ja 130-185 hv.
Varustuksia on: ei merkintää, S ja SE, sekä Talladega.
Ynnä Aero
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
NG900T
"Saabisti"
Viestit: 2235
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 21:09
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja NG900T »

9-5T kirjoitti:
ng900aero kirjoitti:Ynnä Aero
:lol: Tästä saa varmasti keskustelun aikaiseksi.
Aloitetaanko :)

Faktaa on kuitenkin se, että ainakaan suomen markkinoilla ei tunneta NG900 aeroa, vain nuo mallit jotka on aiemmin yllä mainittu. Asiaa olen udellut saabiltakin.

Muutenkin niin vähän niistä on mainintaa missään, enkä itse pidä sitä niin "virallisena" mallina, kuten sakujen 900R -mallejakaan.
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9391
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

Ainakin Italian maahantuojalla oli myynnisä noita aeroja, ja jenkeissä ynnä sakuissakin noita on, joten.. Tuskin sitten mitään Suomen 9-3 sporttia, talladegaa, jne, voi pitää ns. aitoina?? Maakohtaisia varusteluitahan nuo ovat, mitäs väliä sillä on millaisena aihio on sieltä peikkolaaksosta lähtenyt?
Viimeksi muokannut ng900aero, Su Huhti 10, 2005 16:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
J-ani
"Aero"
Viestit: 463
Liittynyt: Su Tammi 11, 2004 15:22

Viesti Kirjoittaja J-ani »

Mitäs oleellista eroa tuolla coupe talladega 2.0t:llä on tuohon italian aeroon verrattuna?
#1890
saabracing
"Hölösuu"
Viestit: 4093
Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
Paikkakunta: jkl, laukaa

Viesti Kirjoittaja saabracing »

helmat ainakin ulkoisesti...
juhokare
"Hölösuu"
Viestit: 3857
Liittynyt: Ti Joulu 30, 2003 13:59

Viesti Kirjoittaja juhokare »

... lisäksi R
#1882
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

AC kirjoitti:2.0i, 2.3i, 2.0T ja 130-185 hv.
Varustuksia on: ei merkintää, S ja SE, sekä Talladega.
Sekä 2.5 V6 170 hv.
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
AC
"Saabisti"
Viestit: 2117
Liittynyt: Pe Touko 09, 2003 14:47
Paikkakunta: Kpää

Viesti Kirjoittaja AC »

Turbo Sensonic kirjoitti:
Sekä 2.5 V6 170 hv.
Lasketaanko sitä? :wink:
BMW 320dA Coupe LCI
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

AC kirjoitti:
Turbo Sensonic kirjoitti:
Sekä 2.5 V6 170 hv.
Lasketaanko sitä? :wink:
No :evil: pelin kone, mutta olen nähnyt joitain tosi upeita NG900 2.5V6 cabrioletteja 8)

P.S. Samaan hengenvetoon voisi kysyä, että lasketaanko tuota meikäläisen käytössä olevaa 9³ Sport Sedania Saabiksi? :wink:
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Vastaa Viestiin