ng900 pakoputli

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
jykä66
"Hirsch"
Viestit: 896
Liittynyt: Su Tammi 30, 2005 17:39
Paikkakunta: tampere

ng900 pakoputli

Viesti Kirjoittaja jykä66 »

monessako osassa toi vakioputki on,auto on -95 turbo?mikä on toi vakioputken halkaisija yleensä?
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6200
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

kolmessa osassas.
Eka on downpipe, missä jousto-osa ja katti.
Tokassa keskipönttö takaylitykseen asti.
Kolmanneksi loppupätkä takapöntön kanssa. Putken koko muistaakseni 67mm

9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Hook
"Hölösuu"
Viestit: 2221
Liittynyt: Ti Kesä 08, 2004 21:25
Paikkakunta: Helsinki/Tuusula/Somero

Viesti Kirjoittaja Hook »

Lisätään vielä yksi liitos putkistoon.... 8) Downpipeen kuuluu katti, mutta ei jousto-osaa. Jousto osa on erillisessä noin metrin pätkässä lähes suoraa putkea, joka sijaitsee välillä tulipelti-keskikonsoli.

Putkistossa on 3kpl kiinnityslaippoja joilla nämä 4 osaa on toisissaan kiinni.

Hook
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6200
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

Kuulin huhun, että putki ois sittenkin 63mm...

9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Vastaa Viestiin