Laitan 2 mieltä askarruttavaa asiaa tähän samaan topicciin:
1. Pari kertaa on käynyt niin, että virta-avaimesta kääntäminen ei saa aikaan mitään, edes mittariston valot ei syty. Toissapäivänä motarilla se vasta myrkyn lykkäs ! 150 taulussa ja KAIKKI sähköt pimeeksi ! Ohjaus pientareelle, avain 0 asentoon ja uusi startti -> kaikki toimii taas . Onko muita vaohtoehtoja kuin virtalukon pohja ? Auki ja putsaukseen, vai uusi tilalle samantien ?
2. TAAS on jarrulevyt edestä kierot ! Mikä prkle ne hajottaa ? Alkuperäiset levyt menivät 115tkm kohdalla, tarvikkeena ostetut "halpikset" kestivät pari päivää suorana, nyt on Brembot kierossa ! Asennuksessa on vaikea mokata, varsinkin kun joka kerta olen putsannut navan kunnolla ja katsonut että levy tulee suoraan paikalleen
Sähköt häviää ja jarrulevyt kieroutuu
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 75
- Liittynyt: La Marras 22, 2003 11:37
Re: Sähköt häviää ja jarrulevyt kieroutuu
Olethan muistanut levyjen yhteydessä vaihtaa palatkin?Kaide kirjoitti:2. TAAS on jarrulevyt edestä kierot ! Mikä prkle ne hajottaa ? Alkuperäiset levyt menivät 115tkm kohdalla, tarvikkeena ostetut "halpikset" kestivät pari päivää suorana, nyt on Brembot kierossa ! Asennuksessa on vaikea mokata, varsinkin kun joka kerta olen putsannut navan kunnolla ja katsonut että levy tulee suoraan paikalleen
Saab 9-3 SS Tids A -09
1. asiantuntematon arvaus:
asiaa voi lähestyä kahdesta päästä. Avaimesta ja akusta. LÄhinnä vanhemmissa autoissa on saattanut maakaapelin tai punaisen kaapelin kiinnityskohdat hapettua. Virtalukon pohjan vikaa voi olla pikkasen hankalampi metsästää. VOihan toki keskikonsolin purun jälkeen yleismittarilla mittailla ja heilutella johtoja?
asiaa voi lähestyä kahdesta päästä. Avaimesta ja akusta. LÄhinnä vanhemmissa autoissa on saattanut maakaapelin tai punaisen kaapelin kiinnityskohdat hapettua. Virtalukon pohjan vikaa voi olla pikkasen hankalampi metsästää. VOihan toki keskikonsolin purun jälkeen yleismittarilla mittailla ja heilutella johtoja?
9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Ai sinäkö täällä Tuusulassa ajelet urku auki öisin, kaameita kiihdyttelyitä kuuluu olevan tuossa lähitiellä ?
Ei vaan kuinka ihmeessä saat jäähdytetyt, paksut levyt kieroiksi, itse en ole onnistunut siinä ikinä, en edes loppuunkuluneillakaan levyillä
Ei vaan kuinka ihmeessä saat jäähdytetyt, paksut levyt kieroiksi, itse en ole onnistunut siinä ikinä, en edes loppuunkuluneillakaan levyillä
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Itsellä meni myös EBC:n uritetut levyt kieroon ja nyt kun vaihdoin orkkikset takas, niin sama juttu. Syynä saattoi olla pyöränlaakeri, koska viikonloppuna clubikokoukseen lähdettäessä alkoi pitää melkoista jurinaa. Tuota vikaa on tässä jo epäiltykin pitemmän aikaa. Ohjauskulmiakin säädettäessä oli heittoa jota ei saanut kuntoon, joten jotakin häikkää oli jo silloin. Saapa nähdä, kun vaihdetaan laakerit ja katsotaan miten sitten käy.