Niin tähän vaihdettiin tehdas uusi mitsu viime vuonna, ei ne varmaan näin lyhyt ikäisiä ole..,,
Keskiviikkona vaihtuu venttiilien varren kumit,katsotaan tilannetta tämän jälkeen.
Saab 93 savuttaa kylmänä
- 9000CD23T
- "Team Ylläpito"
- Viestit: 7563
- Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
- Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
- Viesti:
Re: Saab 93 savuttaa kylmänä
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
(*=ex) #2060#
Re: Saab 93 savuttaa kylmänä
^ok. joo joillain tosin ne venavarsien kumit mennyt uusiksi.
9-5 2.0t A bp+ ´07
V70 2.5 FT A ´10
ex. 9-5 2.3T A Wagon ´07 ♦ 9-3 SE 2.0t A bp+ ´01, ja sit mitä ne olikaan..
V70 2.5 FT A ´10
ex. 9-5 2.3T A Wagon ´07 ♦ 9-3 SE 2.0t A bp+ ´01, ja sit mitä ne olikaan..
Re: Saab 93 savuttaa kylmänä
Nyt kun venttiilikoppa irroitetaan niin varmistakaa että kopassa oleva huohottimen putki/suodatinhässäkkä ei ole tukossa, jos sieltä ilma kulkee niin veikkaan vahvasti männänrenkaita syyllisiksi.
Jos turbo päästää öljyä läpi, mitä en usko, niin se on valmistusvika ja takuun alainen asia. Ei edes garrett ole noin lyhytikäinen.
Jos turbo päästää öljyä läpi, mitä en usko, niin se on valmistusvika ja takuun alainen asia. Ei edes garrett ole noin lyhytikäinen.
- 9000CD23T
- "Team Ylläpito"
- Viestit: 7563
- Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
- Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
- Viesti:
Re: Saab 93 savuttaa kylmänä
No niin, tänä aamuna annoin happea SAABille, edes kylmänä ei päästänyt sellaisia savuja kuin aiemmin.
Ja moottorin ollessa normaalilämmössä, savua kyllä tuli mutta ei sellaista pilveä kuin aiemmin.
Se hussakka oli siinä perässä putken luona, ja häipyi siitä melko ripeästi. Ei jäänyt leijailemaan kuin aiemmin.
Ilmeisesti tästä remontista ei ainakaan haittaa ollut.
No tilanne tarkentuu tuossa seuraavan öljyn vaihdon yhteydessä,nyt öljyn pinta on merkin ylärajassa.
Tähän on vielä matkaa rapiat nejä tuhatta km.
Ja moottorin ollessa normaalilämmössä, savua kyllä tuli mutta ei sellaista pilveä kuin aiemmin.
Se hussakka oli siinä perässä putken luona, ja häipyi siitä melko ripeästi. Ei jäänyt leijailemaan kuin aiemmin.
Ilmeisesti tästä remontista ei ainakaan haittaa ollut.
No tilanne tarkentuu tuossa seuraavan öljyn vaihdon yhteydessä,nyt öljyn pinta on merkin ylärajassa.
Tähän on vielä matkaa rapiat nejä tuhatta km.
Niin tämän homman teki PCS:n Pete, uskoisin että hän tietää mitä tekee..Nyt kun venttiilikoppa irroitetaan niin varmistakaa että kopassa oleva huohottimen putki/suodatinhässäkkä ei ole tukossa, jos sieltä ilma kulkee niin veikkaan vahvasti männänrenkaita syyllisiksi.
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
(*=ex) #2060#