ng900 tomaattikepin valot ? madallusjouset cab ?

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
saabracing
"Hölösuu"
Viestit: 4093
Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
Paikkakunta: jkl, laukaa

ng900 tomaattikepin valot ? madallusjouset cab ?

Viesti Kirjoittaja saabracing »

puolet uupuu valoista ?

123 näkyy, muut ei. minkäslainen polttimo ja mimmonen vaihtaa ?

pitäskö sport- napissa olla valo ?

mitä eroa on avon jousilla kun madallussarjat on eri avoon ja normiin ?

jos jollain madallussarjaa avomalliin myynnissä, sa tarjota.
eklunto1
"Hölösuu"
Viestit: 1081
Liittynyt: To Maalis 10, 2005 19:48
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja eklunto1 »

Sport napia painamalla valo tulee mittaritauluu. Itse napissa ei ole valoa. Mittarivalon polttimoiden vaihto vaatii että koelauta puretaan, ja sen jälkeen mittaristo irti. Polttimien vaihto on purkutyön jälkeen helppoa ja kannattaa vaihtaa kaikki mittarivalot kerralla.
Viimeksi muokannut eklunto1, Su Loka 01, 2006 19:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tommi - Jäsen 2001
Saab NG 9-5 Aero XWD ja 9-5 2.3 Turbo Wagon
Saab 900 OG Cabriolet Turbo ja Saab 99
Saab 96
ville...
"Kaasari"
Viestit: 17
Liittynyt: Ma Maalis 27, 2006 21:41
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja ville... »

mulla ei koskaan oo palanu valot siin kepin juures eikä wintter ja sport napeissa mut koe tauluun kyl syttyy valo ku painaa sport/winter.

mut kuis siihen kepin juureen valot vaihdetaa?
900se
saabracing
"Hölösuu"
Viestit: 4093
Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
Paikkakunta: jkl, laukaa

Viesti Kirjoittaja saabracing »

kyllä mittaristossa palaa valot, mutta kepissä ei siis...

kepin s-nappula ja tomaatin p, d ja mitä niitä oli ei pala.

sitä tässä lähen nyt tutkimaan, kerron jos saan selville :D

kuvastossa siis on erilaiset jouset cabiin ja umpimalliin ja olen kuullut muualtakin että ainakin etujouset olisi erilaiset, mutta mitenkä ?

olisi vaan noita umpimalisia sarjoja tiiossa.
Tasapainoakseli
"Kaasari"
Viestit: 18
Liittynyt: Ti Tammi 04, 2005 09:30
Paikkakunta: Häme

PRND321

Viesti Kirjoittaja Tasapainoakseli »

Multakin on pimentynyt polttimo kepin juuresta kohdasta 321. PRND palaa vielä himmeesti. Kepin juuresta lähtee peitelevy helposti irti paljain käsinkin... ainakin mulla. Ja tuo etummainen polttimokin näkyy hyvin ja vois kuvitella, että sen sais kohtuuvaivalla irtikin. Mut 321-polttimo on upotettu sen verran syvälle, etten oo keksiny, miten sen sais irti. Pinseteillä ehkä, jos niissä olis joku kumimainen tahmee tartuntapinta? Mut pitäiskö polttimoa kääntää vai vetää? En ole vielä uskaltanut käyttää voimaa. Kertokaa mullekin, kun keksitte miten nää saa vaihdettua!
900 S aut. -95
saabracing
"Hölösuu"
Viestit: 4093
Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
Paikkakunta: jkl, laukaa

Viesti Kirjoittaja saabracing »

joo, helposti lähti sen peitelevy irti.

etummainen polttimo oli helppo vaihtaa, ihan jos omaa pienet sormet, niin onnistuu :)

mutta ahdasta on, jos otas sen ite vaihekepinnupin (tai moliskon) niin sitte ois naurettavan helppoa.

ihan vaan vetämällä lähtee polttimo irti.

se takimmainen onkin sitten tosiaan niin syvällä, että en tiiä miten sais helposti purkamatta mitään vaihettua.
saabracing
"Hölösuu"
Viestit: 4093
Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
Paikkakunta: jkl, laukaa

Viesti Kirjoittaja saabracing »

samat jouset käy avoon ja umpimalliin.
Vastaa Viestiin