Orkkis-xenonien "boksi"

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
dartsiartsi
"Turbo"
Viestit: 278
Liittynyt: To Tammi 15, 2004 15:30
Paikkakunta: Tikkakoski

Re: Orkkis-xenonien "boksi"

Viesti Kirjoittaja dartsiartsi »

Tilasin mýös ksenonkaupasta Valeon ballastin Tappun vinkin perusteella. Osa oli Porschen, mutta sama LAD5G kuin Saabissa ja meni heittämällä paikalleen. Vikavalo jäi palamaan vaikka kaikki toimii normaalisti. Kokeiltiin Tech:llä, mutta sillä ei saanut yhteyttä ko.ballastiin. Vaihdoin ballastit myös keskenään jotta mahdollinen johtosarjan vika paljastuisi mutta se ei auttanut, vika siirtyi ballastin mukana (Techillä ei saanut yhteyttä)

Tech:llä ei saa myöskään vikavaloa sammutettua.
Vuoden verran on nyt vikavalo palanut ja kiinnostaisi tietää minkälainen homma on irrottaa mittaristosta kyseinen lamppu jotta katsastusmies ei ala intoilemaan. WIS antaa ohjeen mittariston irroittamiseen, mutta pääseekö ko. hommassa helpommalla, esim radio irti ja sieltä kautta polttimoon käsiksi?

kyseleepi Artsi
ArtsiKoo
9-3 TTid -10 A6
Volvo S80 T6 automaatti -00, odottaa alkoholisoitumista.
SSK # 1927
core2
"Hölösuu"
Viestit: 4533
Liittynyt: Pe Kesä 04, 2010 18:57
Paikkakunta: Nyköping

Re: Orkkis-xenonien "boksi"

Viesti Kirjoittaja core2 »

Luulisin, että vaikka onkin sama numero osissa niin orkkiksen ja tarviikkeen muistipiirin sisällössä on eroja, ohjelmat ei vastaa toisiaan.
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
toni1976
"Hirsch"
Viestit: 811
Liittynyt: Pe Marras 28, 2003 12:07
Paikkakunta: Tornio

Re: Orkkis-xenonien "boksi"

Viesti Kirjoittaja toni1976 »

dartsiartsi kirjoitti: Vuoden verran on nyt vikavalo palanut ja kiinnostaisi tietää minkälainen homma on irrottaa mittaristosta kyseinen lamppu jotta katsastusmies ei ala intoilemaan.
Ei pitäisi olla merkitystä katsastuksessa, kun kerran korkeussäädöt ja valot toimii.
Omakin auto viimeksi katsastettu tuon vikavalon palaessa, eikä siihen puututtu.
Taitaa olla isompi projekti tuon vikavalon poisto mittaristosta. Käsittääkseni mittaristoa pitää purkaa, että pääsee noihin polttimoihin käsiksi ja sen vuoksihan mittaristo pitää saada irrotettua autosta :|
Saab 9-3 2.0t Sentronic Sport Sedan MY2006
Ford Mondeo 2.0 TDCi Wagon -08
Datsun 100A -75
#2362
torello
"Kaasari"
Viestit: 13
Liittynyt: Su Tammi 06, 2013 15:42

Re: Orkkis-xenonien "boksi"

Viesti Kirjoittaja torello »

Herätelläämpä henkiin onko joku löytänyt jo ratkaisuja. Vikavalo palaa minunkin autossa ja katsastuksessa ei hämminkiä. Mutta onko joku saanut vikavaloa pois jollain konstilla?
toni1976 kirjoitti:
dartsiartsi kirjoitti: Vuoden verran on nyt vikavalo palanut ja kiinnostaisi tietää minkälainen homma on irrottaa mittaristosta kyseinen lamppu jotta katsastusmies ei ala intoilemaan.
Ei pitäisi olla merkitystä katsastuksessa, kun kerran korkeussäädöt ja valot toimii.
Omakin auto viimeksi katsastettu tuon vikavalon palaessa, eikä siihen puututtu.
Taitaa olla isompi projekti tuon vikavalon poisto mittaristosta. Käsittääkseni mittaristoa pitää purkaa, että pääsee noihin polttimoihin käsiksi ja sen vuoksihan mittaristo pitää saada irrotettua autosta :|
Vastaa Viestiin