Syyllinenhän on lähes varmasti jompikumpi kytkinsylinteri. Vaihdetaan pääsylinteri kun sen verran helpompi homma (sitten joskus kun kytkin remontti niin vaihdetaan työsylinteri samalla).
Uuden sylinterin tilasin ebaysta, oisko ollu joku 80€

Aluksi kuskin jalkatilasta sokka irti, tuo vasemmalla näkevä jousi irti polkimesta(ei tuo kierrejousi juttu) jotta lukitus tappi saadaan työnnettyä vasemmalle pois

Konetilasta sulekeboksit irti ja nostella sivuun. Huom. maksisulake jutusta virtajohdo irti niin liikkuvat paremmin pois tieltä

Kaksi sylinterin kiinnitysmutteria auki hankalasta paikasta

Kytkimen käyttöputki irti kannakkeesta

Sylinteri ylös (eka sokka irti käyttöputkesta ja putki vedetään irti)

Kasataan päin vastaisessa järjestyksessä eli vaihdetaan letku, kiinnitetään käyttöputki jne.
Ilmataan lopuksi esim. isolla lääkeruiskulla työntämällä nestellä työsylinterin luona olevaan ilmausnippaan eli jarrunestesäiliöön päin.