Jos näin nii helppo testata vaihtaa säätimet ristiin onko siinä vika.
Säätimessä jos ei vika niin vastuslanka poikki lämmityselementissä.
Aluksi akun napa otetaan irti ettei bagin valo syttyisi. Sitten voi purkaa vaikka penkin kyljen auki ja ottaa turvavyön irti siitä.
![Kuva](http://i593.photobucket.com/albums/tt15/j0neee/9-5%20penkinlammitin/2012-08-10-164.jpg)
Penkki irtoaa kun ottaa edestä kaksi ja takaa toiset kaksi torxia auki. Kippaa vähän penkkiä ja sähköliitin irti.
![Kuva](http://i593.photobucket.com/albums/tt15/j0neee/9-5%20penkinlammitin/2012-08-10-165.jpg)
![Kuva](http://i593.photobucket.com/albums/tt15/j0neee/9-5%20penkinlammitin/2012-08-10-166.jpg)
Selkä ja istuin osan johdoista voi erikseen mittailla vastusmittarilla missä katkos (aina se taitaa siinä pers osassa olla). Samasta voi toki mitata toimiiko korjaus kolvaus
![Kuva](http://i593.photobucket.com/albums/tt15/j0neee/9-5%20penkinlammitin/2012-08-10-170.jpg)
Penkki pitää sit purkaa osiin. Istuon osa ja selkäosa irtoaa neljällä isolla torxilla. Sitten pohja osa neljällä torxilla irti kiskoista. Sitten loppu erilaisilla klipseillä ja koukuilla sormit verillä askarrellen auki.
![Kuva](http://i593.photobucket.com/albums/tt15/j0neee/9-5%20penkinlammitin/2012-08-10-168.jpg)
![Kuva](http://i593.photobucket.com/albums/tt15/j0neee/9-5%20penkinlammitin/2012-08-10-167.jpg)
Sieltä sitten verhoilun alta kaivaa elementtiä esiin ja yleensä suoraan näkyy palanut kohta joka sitten kolvata ehjäksi ja suojata jollain.
![Kuva](http://i593.photobucket.com/albums/tt15/j0neee/9-5%20penkinlammitin/2012-08-10-169.jpg)
Hienosti puuttuu kuva itse elementistä mutta eiköhän se idea tullut selväksi...
Hommassa tarvii melko monen kokoista torxia(isojakin ainakin T40), vastusmittarin(ei pakollinen mutta hyvä olla niin tietää paremmin missä mennään) ja kolvin.
Lontoon kielinen ohje jossa enempi kuvia: http://www.twinsaabs.com/9-5_repair/int ... p?nsteps=4