Palamissignaali sylinteri 1+2 keskytys tai oikosulku jännitt

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
jouscar
Matalapaineturbo
Viestit: 170
Liittynyt: La Elo 09, 2008 08:39
Paikkakunta: jns

Palamissignaali sylinteri 1+2 keskytys tai oikosulku jännitt

Viesti Kirjoittaja jouscar »

vikakoodi tulee lähes päivittäin aina starttauksen yhteydessä.
Viittaako sytkäboxiin vai voisiko olla joku muu.
Auto -99 9-5 2,3 T RE85. Ajettu viimeiset 30 tkm 99% etanolilla. Tulpat vaihdettu 1500 km sitten. Ei vaikutusta. Ei vaikutusta myöskään pelkällä bensalla ajamisella. Ja koodit luettu Autocomilla.
**********9-5 Wagon Bio**********
***900 -85 omatekoinen Cabriolet***
*******************************
G-mies
"Ukkomies"
Viestit: 4471
Liittynyt: Pe Maalis 05, 2004 17:11
Paikkakunta: Ruotsalo

Re: Palamissignaali sylinteri 1+2 keskytys tai oikosulku jännitt

Viesti Kirjoittaja G-mies »

Todennäköisesti sytytyskasetti, koodit ovat sinne päin. Oikeat koodit saisit vaikka SID-infosta tai techillä.

Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
jouscar
Matalapaineturbo
Viestit: 170
Liittynyt: La Elo 09, 2008 08:39
Paikkakunta: jns

Re: Palamissignaali sylinteri 1+2 keskytys tai oikosulku jännitt

Viesti Kirjoittaja jouscar »

Joo mulla on SID open. Mistähän valikosta ja mistäkohtaa sen SID:sta koodin näkee?. Autolla ajettu 275 tkm
**********9-5 Wagon Bio**********
***900 -85 omatekoinen Cabriolet***
*******************************
SeenFinn
"Aero"
Viestit: 439
Liittynyt: Ti Syys 25, 2007 14:41
Paikkakunta: Klaukkala/PK-seutu

Re: Palamissignaali sylinteri 1+2 keskytys tai oikosulku jännitt

Viesti Kirjoittaja SeenFinn »

Fcod ja löytynee varmaan Mode 0 alta. tämä vielä muunnettava luettavaan muotoon.
tulpat kananttanee vaihtaa myös, edullinen kohde.
Tech2 Saab & Opel diagnoosit/ohjelmoinnit.
T7 stage/biopower softaukset.
jouscar
Matalapaineturbo
Viestit: 170
Liittynyt: La Elo 09, 2008 08:39
Paikkakunta: jns

Re: Palamissignaali sylinteri 1+2 keskytys tai oikosulku jännitt

Viesti Kirjoittaja jouscar »

SeenFinn kirjoitti:Fcod ja löytynee varmaan Mode 0 alta. tämä vielä muunnettava luettavaan muotoon.
tulpat kananttanee vaihtaa myös, edullinen kohde.

Tulpat vasta vaihdettu.
**********9-5 Wagon Bio**********
***900 -85 omatekoinen Cabriolet***
*******************************
9000 automaatilla
"Hölösuu"
Viestit: 2947
Liittynyt: Ke Marras 19, 2003 20:55
Paikkakunta: Sipoo

Re: Palamissignaali sylinteri 1+2 keskytys tai oikosulku jännitt

Viesti Kirjoittaja 9000 automaatilla »

Onhan oikeat tulpat? NGK BCPR7 ES11.
Saabista jäljellä muistot.
Sitikka C5 2.0 Hdi -08, "Möhkö"
Sitikka C4 1,6 VTI -11, "Pöhkö", ei tainnut holistia tulla...
jouscar
Matalapaineturbo
Viestit: 170
Liittynyt: La Elo 09, 2008 08:39
Paikkakunta: jns

Re: Palamissignaali sylinteri 1+2 keskytys tai oikosulku jännitt

Viesti Kirjoittaja jouscar »

9000 automaatilla kirjoitti:Onhan oikeat tulpat? NGK BCPR7 ES11.

Joo. Samat kuin aiemmin. Nyt kun muistan niin joskus häviää tehot ja kun sammuttaa koneen niin tehot on tallella.
**********9-5 Wagon Bio**********
***900 -85 omatekoinen Cabriolet***
*******************************
SeenFinn
"Aero"
Viestit: 439
Liittynyt: Ti Syys 25, 2007 14:41
Paikkakunta: Klaukkala/PK-seutu

Re: Palamissignaali sylinteri 1+2 keskytys tai oikosulku jännitt

Viesti Kirjoittaja SeenFinn »

voisi kuvitella että orggis(ko?) sytkäkassu tullut tiensä päähän.
Tech2 Saab & Opel diagnoosit/ohjelmoinnit.
T7 stage/biopower softaukset.
Gomeri
"Tuplakaasari"
Viestit: 57
Liittynyt: Ti Maalis 04, 2014 23:56
Paikkakunta: Kuopio

Re: Palamissignaali sylinteri 1+2 keskytys tai oikosulku jännitt

Viesti Kirjoittaja Gomeri »

Fcod 4882 alkoi pukata omakin femma softauksen jälkeen, alle 300km ajetut 7 tuplat paikoillaan, uusi kasetti kontissa odottamassa vaihtoa.(Marmorilla epäilivät kampanjaan kuuluvaksi osaksi, joten normaalista 333e hinnasta putosi samantien kysymällä 33e pois.) Nykyinen kasetti on lähellä alkuperäistä veikkaisin, ei ainakaan edellisen omistajan ajoilta mitään tietoa, että olisi koskaan vaihdettu. Muissa ketjuissa ks. vika korjaantunut kasetin vaihdolla.
#6308
V70 2.4 AWD -01
ex. 9-5 2.3t SE -98
jouscar
Matalapaineturbo
Viestit: 170
Liittynyt: La Elo 09, 2008 08:39
Paikkakunta: jns

Re: Palamissignaali sylinteri 1+2 keskytys tai oikosulku jännitt

Viesti Kirjoittaja jouscar »

Minulla näyttä SID mode 0:lla ja 32 kohdassa olevasta Fcod:ssa 308
**********9-5 Wagon Bio**********
***900 -85 omatekoinen Cabriolet***
*******************************
Gomeri
"Tuplakaasari"
Viestit: 57
Liittynyt: Ti Maalis 04, 2014 23:56
Paikkakunta: Kuopio

Re: Palamissignaali sylinteri 1+2 keskytys tai oikosulku jännitt

Viesti Kirjoittaja Gomeri »

#6308
V70 2.4 AWD -01
ex. 9-5 2.3t SE -98
jouscar
Matalapaineturbo
Viestit: 170
Liittynyt: La Elo 09, 2008 08:39
Paikkakunta: jns

Re: Palamissignaali sylinteri 1+2 keskytys tai oikosulku jännitt

Viesti Kirjoittaja jouscar »

No niin nyt löytyi ainakin yksi ilmavuoto. Cobralta lähtevä 90° letku joka haarautuu T-kappaleella jonnekkin ilmamäärän mittarin suuntaan oli poikki. Ei muuta kuin paksumpi letku päälle ja ajelemaan.
Kiitos kaikille aktiiveille keskustelijoille.
**********9-5 Wagon Bio**********
***900 -85 omatekoinen Cabriolet***
*******************************
Vastaa Viestiin