kytkin ei irroita, auto tärisee kytkin pohjassa

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
0Jesse0
"Kaasari"
Viestit: 27
Liittynyt: Ma Elo 25, 2014 20:22

kytkin ei irroita, auto tärisee kytkin pohjassa

Viesti Kirjoittaja 0Jesse0 »

Moro, tuli tollane pikku pulma kakslitrasen kans. Vaihteet ei mee tupaa jos on auto käynnissä ja kytkin pohjassa. Sitten kun käynnistää auton vaihde päällä ja kytkin pohjassa niin alkaa tärinä ja koko auto siis tärisee. Ja yrittää pyrkiä eteenpäin. Autolla ajettu 300tkm ja virinä vain lastu.
vesa67
"Hölösuu"
Viestit: 4578
Liittynyt: To Tammi 25, 2007 17:34
Paikkakunta: Kangasala

Re: kytkin ei irroita, auto tärisee kytkin pohjassa

Viesti Kirjoittaja vesa67 »

Kytkin laahaa päällä vaikka poljin painettuna = vuoto jossain. Työsylkkä tai pääsylkkä esimerkiksi.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, 9-3 SC Vector Tids -07, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style

E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
jouscar
Matalapaineturbo
Viestit: 170
Liittynyt: La Elo 09, 2008 08:39
Paikkakunta: jns

Re: kytkin ei irroita, auto tärisee kytkin pohjassa

Viesti Kirjoittaja jouscar »

Onko tuo pääsylinteri purettava malli? Vois tehdä johtopäätelmiä kumpi fuskaa.
**********9-5 Wagon Bio**********
***900 -85 omatekoinen Cabriolet***
*******************************
mikkoimp
"Hölösuu"
Viestit: 3744
Liittynyt: Ti Joulu 21, 2004 19:11
Paikkakunta: Pori

Re: kytkin ei irroita, auto tärisee kytkin pohjassa

Viesti Kirjoittaja mikkoimp »

eiköhän se näissä ole työ työsylkky se joka antaa periksi.. taattua opel laatua :/...

ja kyllähän se näin on että se laatikko sieltä lähtee ilman moottorin tiputusta, apurunko tosin tarvii tiputtaa...
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo

045-6302071
jäsenyys hankittu
Vastaa Viestiin