Pitäiskö pilata vai pitää alkuperäisenä?
Re: Pitäiskö pilata vai pitää alkuperäisenä?
:saab:
Viimeksi muokannut zaappi, Ke Huhti 13, 2016 16:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Pitäiskö pilata vai pitää alkuperäisenä?
Tuosta vois olla montaa mieltä. Itse varmaan nauttisin autosta ihan noin vakiona ja jatkaisin hyvällä huollolla pitoa. Olisi vähemmän vikoja tulevaisuudessa kun ei sotke softauksia eikä isoja muutoksia mukaan. Toisaalta miksi ei laittaisi hieman piristystä. Arvo tuskin kasvaa teet sille mitä vaan.
NG900 -95 coupe 2.0 stage X "Aero" RE85, (tehon-nälkään). 400-800 hp.
OG900 -84 Aero, (museoleimaan).
OG-95 -06 Vector Sport 2.0 Biopower (käyttöauto).
OG900 -84 Aero, (museoleimaan).
OG-95 -06 Vector Sport 2.0 Biopower (käyttöauto).
Re: Pitäiskö pilata vai pitää alkuperäisenä?
Tee mitä teet mutta jos haluat likimain omasi takaisin myydessä myy piakkoin. Näiden iso kulutuksisten ja päästöisten autojen hinnat laskee kuin lehmän häntä, riippumatta merkistä ja iästä.
Re: Pitäiskö pilata vai pitää alkuperäisenä?
Yleensä menee niin että miedosti laitetut uudehkot autot on hyvännäköisiä ja laittamattomat tylsiä.
Kun autolla on ikää reilusti yli 10 vuotta, niin laittamattomat on hienoja ja laitetut alkaa olla enemmän ja enemmän typerän näköisiä.
Eli vahat pintaan, uudet pölykapselit ja rauhallista ajoa kesäiltaisin
Kun autolla on ikää reilusti yli 10 vuotta, niin laittamattomat on hienoja ja laitetut alkaa olla enemmän ja enemmän typerän näköisiä.
Eli vahat pintaan, uudet pölykapselit ja rauhallista ajoa kesäiltaisin
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Pitäiskö pilata vai pitää alkuperäisenä?
Mielipiteitä ainakin on joka lähtöön. 17" Saabin Alu 88:t autoon tilasin ja huollon. Aika paljon menee rahaa jos alkaa kaikkia noita mainitsemiani juttuja tekemään, vielä kun ne suhteuttaa auton arvoon.
Toisaalta kilsoja tuolla ois jäljellä varmaan vaikka kuinka paljon. Toisaalta oman pitkäjänteisyyden tiedostaen se on varmaan kohta myynnissä, kun oli jo hankittaessa tarpeeton. Takaluukkuun merkin ainakin uusin
Toisaalta kilsoja tuolla ois jäljellä varmaan vaikka kuinka paljon. Toisaalta oman pitkäjänteisyyden tiedostaen se on varmaan kohta myynnissä, kun oli jo hankittaessa tarpeeton. Takaluukkuun merkin ainakin uusin