Viiru 2.3 ei käynnisty
Viiru 2.3 ei käynnisty
Nyt on semmonen tilanne et ajoin eilen Noin 250km tänne Kuopioon ja nyt ei auto lähde parkista käyntiin. Ei ollu oireita. Pyörittää hyvin ja pari kertaa sytytti mut ei lähde käymään. Mikä vois olla syynä? Sytytyskasetti? Kampiakselin asentotunnistin?
Tankissa on etanolia.
Tankissa on etanolia.
Saab 9-5 kombi "2.3t" Vector biopower
Re: Viiru 2.3 ei käynnisty
Viestiikö polttoainepumppu äänellä olemassaolostaan?
NG 900 2.0t Cabriolet -95, exät: 9-5 Turbo pilot 2.0t -07, ja 9-5 Aero Wagon -04 sekä 9-3 Sport Business 2.0t -00
Re: Viiru 2.3 ei käynnisty
Ootko kaasu pohjassa koittanu veivata? Meillä välillä teki entinen noin, saatto hörähtää mutta ei lähteny...kaasu pohjaan ja veivas hetken niin lähti.
Re: Viiru 2.3 ei käynnisty
Erittäin voimakas tunne että kampiakselin asentotunnistin oireilee. Oma alkoi temppuilemaan kun kone oli noin 20c lämmin, silloin teki katkoksen. Viileämpänä ja kuumana taas toimi normaalisti.
9-5 2.0T Vector A wagon vm06
9-5 2.0t SE vm99
9-5 2.0t SE vm99
Re: Viiru 2.3 ei käynnisty
Nyt yhtäkkiä hurahti käyntiin ja toimii normaalisti. Hmm. Oiskohan se asentotunnistin tosiaan?
Saab 9-5 kombi "2.3t" Vector biopower
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 96
- Liittynyt: To Syys 30, 2004 19:49
- Paikkakunta: Hyvinkää
- Viesti:
Re: Viiru 2.3 ei käynnisty
Moi,
Minulla tuon kaltainen tapahtui sen jälkeen kun olin vaihtanut AEM pa-pumpun ämpäriin ja letkun/putken kiristys oli epäonnistunut - letku irtosi. Auto jäi silloin pihaan ja tuon korjuun jälkeen muutaman kuukauden perästä sammui sitten ajosta, käynnistyi ja kulki 200m ja sitten seis kokonaan. Korjaamolla viaksi paljastui ajoittainen sähkön puute ko. pumpulle; liitos ämpärin päällä purkaantunut siten, ettei sitä heti ulkoapäin havainnut, liitinpiikit/-holkit irti kuorestaan ja liitos oli vain 'huulilla'. Eli tarkasta sinäkin sähköliitokset.
Minulla tuon kaltainen tapahtui sen jälkeen kun olin vaihtanut AEM pa-pumpun ämpäriin ja letkun/putken kiristys oli epäonnistunut - letku irtosi. Auto jäi silloin pihaan ja tuon korjuun jälkeen muutaman kuukauden perästä sammui sitten ajosta, käynnistyi ja kulki 200m ja sitten seis kokonaan. Korjaamolla viaksi paljastui ajoittainen sähkön puute ko. pumpulle; liitos ämpärin päällä purkaantunut siten, ettei sitä heti ulkoapäin havainnut, liitinpiikit/-holkit irti kuorestaan ja liitos oli vain 'huulilla'. Eli tarkasta sinäkin sähköliitokset.
#5943, Hyvinkää
SAAB kokemuksia 28 vuotta, 351 Mm
nyt yritetään mennä Audi:lla
SAAB kokemuksia 28 vuotta, 351 Mm
nyt yritetään mennä Audi:lla
Re: Viiru 2.3 ei käynnisty
Vika oli lopulta bensapumpussa. Tuli loppunsa päähän. Menihän se 200tkm etanolilla.
Saab 9-5 kombi "2.3t" Vector biopower
Re: Viiru 2.3 ei käynnisty
Hyvin on kestänyt viinaa. Oliko originaali pumppu vai vaihdettu joskus?
NG 900 2.0t Cabriolet -95, exät: 9-5 Turbo pilot 2.0t -07, ja 9-5 Aero Wagon -04 sekä 9-3 Sport Business 2.0t -00
Re: Viiru 2.3 ei käynnisty
Walbron pumppu oli edellinen. Tästä nykyisestä entiedä minkä korjaamo asenti... saa nähdä kuinka kauan pelittää
Saab 9-5 kombi "2.3t" Vector biopower