vikakoodi p0101

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Jomppara
"Kaasari"
Viestit: 7
Liittynyt: Ti Touko 06, 2014 12:13

Re: vikakoodi p0101

Viesti Kirjoittaja Jomppara »

Tosiaan nyt on vaihdettu noiden edellisten lisäksi vielä ap-letkut (ainakin ne mitä löysin) ja edelleen sama vika. Vikatilaan ei mene missään vaiheessa vaikka kiihdyttäsi rivakammin (kyllä, kerrran kokeilin). Löytyykö Oulusta joku seppä joka haluaisi jeesiä tuon kanssa? :lol: Tosiaan autona og femma 2.3 aero automaattilootalla .
Mikki2
"Aero"
Viestit: 332
Liittynyt: To Elo 12, 2010 21:26
Paikkakunta: Oulu

Re: vikakoodi p0101

Viesti Kirjoittaja Mikki2 »

Vanhaa topikkia nostelen. Potilaana -00 aero automaatti femma. Softana biostage1. Samainen ongelma päällä. Kylmällä koneella arvot hyvät, mutta lämmettyään alkaa mreq/mair heittää. Tasakaasulla ero 10-15, alipaineella ok niin kauan kunnes heittää nelosvaihteen vapaalle jolloin mair pomppaa ja mreq ei. Tässä vaiheessa sytyttää sitten moottorin merkkivalon. Tyhjäkäynnillä lämpimänä arvot kutakuinkin 90/155.

Mitä tehtynä ongelman eteen:
- uus orkkis immu
- imupuolen painetesti ---> baarin kesti painetta suhinoitta
- alipaineletkut uudet
- takaiskut testattu
- evap tulpattu
- limpiton kaasuläppäkotelo
- jarrutehostin uus

Olisko heittää vinkkiä kehiin?
9-5 sw 1,9 tid aut. -08 // Og900 T16 5d -92 // Tech2 // Timppa #5363#
Vastaa Viestiin