Joo kyllä sitä yritettiin, tiedä sitten oliko hajottamolta saatu vin-koodi oikea. Täytynee vielä yrittää.
Hieno kampe sulla ja radio. Kattelin netistä, mutta ei oikein löytynyt juttua Densosta. Mitäs ongelmia siinä on? Tossahan olis yhdistyneenä meikäläisen ajatus navin ja cd-soittimen yhdistelmästä.
Radion irrotus
Re: Radion irrotus
Denson navi ei mielestäni ole oikein tätä päivää. Todella hankala käyttää, varsinkin verrattuna nykyisiin mobiilisovelluksiin. Eikä varmaan ole karttapäivityksiäkään juuri tarjolla. Siihen tarkoitukseen tuota ei kannata hankkia.
Eikä taida muuten liitännätkään täsmätä perussoittimen kanssa. Molemmat mallit olen vaihtanut nykyaikaisempaan, mutta varmuudella en muista.
Eikä taida muuten liitännätkään täsmätä perussoittimen kanssa. Molemmat mallit olen vaihtanut nykyaikaisempaan, mutta varmuudella en muista.
9-5 aero A -08 biopower, ex 9-5 aero A -07 biopower , ex 9-5 2.3t SE A -00 biopower, ex 9000 CD turbo A -89, ex 900 turbo 4d -83, ex 900 turbo 5d -84
Re: Radion irrotus
Ok
Jotain sellaista epäilin itsekin, kun selailin nettiä. Vähänhän tuosta on juttua. Näyttäisi siltä, että radion ja navikaattorin yhdistäminen puhelimen kautta ei ole ainakaan taloudellisesti järkevä juttu. Navikaattorin ja puhelimen yhdistämisessä on ehkä enemmän ajatusta (päivitetyt kartat, liikennetiedotukset ja peltipoliisit). Eli kun saisi tuon Saabin oman radion naitettua autoon ja hommaisi vajaalla parilla satasella kännykän kanssa keskustelevan navin, niin se täyttäisi tarpeen ja olisi sitä paitsi helposti siirrettävissä autosta toiseen verrattuna kiinteään soittimeen.
Jotain sellaista epäilin itsekin, kun selailin nettiä. Vähänhän tuosta on juttua. Näyttäisi siltä, että radion ja navikaattorin yhdistäminen puhelimen kautta ei ole ainakaan taloudellisesti järkevä juttu. Navikaattorin ja puhelimen yhdistämisessä on ehkä enemmän ajatusta (päivitetyt kartat, liikennetiedotukset ja peltipoliisit). Eli kun saisi tuon Saabin oman radion naitettua autoon ja hommaisi vajaalla parilla satasella kännykän kanssa keskustelevan navin, niin se täyttäisi tarpeen ja olisi sitä paitsi helposti siirrettävissä autosta toiseen verrattuna kiinteään soittimeen.
Re: Radion irrotus
Viirusilmän soitin ei ole yksinkertainen parittaa autoon, vaatii myös MIU ja twice boksin luovuttajasta,
tai vaihtaa vinkoodin niihin kaikkiin, dice:n lisäksi. jos vinkoodi soittimesta tiedossa ?
Tai sitten vaihtaa/nollaa Eepromin soittimesta niin pystyy parittamaan uudestaan autoon kun autoon tech2:lla.
vanhemmissa pystyi nollaamaan eepromin , nelosjalka eepromista maihin ja soittimeen virrat päälle...en tiedä näistä uudemmista
tai vaihtaa vinkoodin niihin kaikkiin, dice:n lisäksi. jos vinkoodi soittimesta tiedossa ?
Tai sitten vaihtaa/nollaa Eepromin soittimesta niin pystyy parittamaan uudestaan autoon kun autoon tech2:lla.
vanhemmissa pystyi nollaamaan eepromin , nelosjalka eepromista maihin ja soittimeen virrat päälle...en tiedä näistä uudemmista
Saab og 900 -80 -82 -90
Saab 9000 cse -93
Saab 9000 cse lpt 2.0 1996
Saab 9-5 2,3 lpt -98 (St1-mackan biopower)
Saab 9-5 2,3 Vector -04 (St1-mackan biopower) Käyttis
Saab 9-5 Aero 2005 Hirshin 280 hp softalla
Saab 9000 cse -93
Saab 9000 cse lpt 2.0 1996
Saab 9-5 2,3 lpt -98 (St1-mackan biopower)
Saab 9-5 2,3 Vector -04 (St1-mackan biopower) Käyttis
Saab 9-5 Aero 2005 Hirshin 280 hp softalla
Re: Radion irrotus
Loppu hyvin, kaikki hyvin. Romuttamolta hankittu radio saatiin viimein toimimaan autossa, joten tarvikeradioon ei tarvinnut turvautua. Ratkaisu oli taloudellisesti ja ehkä toiminnallisestikin järkevin ja jos nyt ajankohtaisia tietoja navikoinissa tarvitsee esim. peltipoliisien tai muun syyn vuoksi, niin voihan tuon puhelimen kanssa keskustelevan navikaattorin hankkia.vertti kirjoitti: ↑La Elo 12, 2023 06:59Ok
Jotain sellaista epäilin itsekin, kun selailin nettiä. Vähänhän tuosta on juttua. Näyttäisi siltä, että radion ja navikaattorin yhdistäminen puhelimen kautta ei ole ainakaan taloudellisesti järkevä juttu. Navikaattorin ja puhelimen yhdistämisessä on ehkä enemmän ajatusta (päivitetyt kartat, liikennetiedotukset ja peltipoliisit). Eli kun saisi tuon Saabin oman radion naitettua autoon ja hommaisi vajaalla parilla satasella kännykän kanssa keskustelevan navin, niin se täyttäisi tarpeen ja olisi sitä paitsi helposti siirrettävissä autosta toiseen verrattuna kiinteään soittimeen.