Alkanut Saab sammuilemaan kun moottori lähes käyntilämpöinen. Lähtee aina käyntiin hienosti, mutta n. 2-3km ajon jäljiltä saattaa yhtäkkiä sammua. Yleensä silloin kun hiljentää risteykseen. Käynnistyy yleensä kyllä heti uudestaan eikä jätä vikakoodeja.
Kerran sammui vauhdista ja käynnistyi heti uudestaan tienposkesta kun sai vaihteen N:lle mutta kävi vain 3 pytyllä kunnes uudelleen käynnisti jonka jälkeen kaikki taas ok.
Toistaiseksi vaihdettu KAA, syttykasetti +tulpat, tarkistettu mahdolliset ilmavuodot. IMM muutaman vuoden vanha merkkiosa. Lambda vaihdettu n. vuosi takaperin.
Auto toimii lämpöisenä täydellisesti, kulkee ja kuluttaa normaalisti. Ajo ongelmien aikana ollut vain bensalla, ei viinaa. Täyttöaste tankissa tyypillisesti 1/4 - 3/4 täynnä.
On ajettu myös pitkiä matkoja eikä ole ollut ongelmia. Lähinnä siis kylmästä lähtien ennen kuin moottori normilämmössä tämä ongelma aktiivinen.
Autossa aeron ahdin ja softa sen mukainen biopowerina. SID:n kautta ei omiin silmiin mitään erikoista havaittavissa. Ajettu n. 240tkm vm. -06.
Bensapumpun vaihtoa harkitaan mutta kiitos biopowerin niin ei viitsisi huvin vuoksi vaihdella jos jotain muuta vielä mitä tarkistaa?
2.0t biopower sammuilu
2.0t biopower sammuilu
#3506
9-5 2.3 aero wagon -06 (projektina)
9-5 2.0t BioPower -06 (kauppakassi)
Audi TT 8N Quattro -99 (Saab korvike)
900 t16 -90 (projekti), Toyota BJ-40 3.0D -80 avo (kesäauto)
BMW X3 2.0d -19 käyttis
9-5 2.3 aero wagon -06 (projektina)
9-5 2.0t BioPower -06 (kauppakassi)
Audi TT 8N Quattro -99 (Saab korvike)
900 t16 -90 (projekti), Toyota BJ-40 3.0D -80 avo (kesäauto)
BMW X3 2.0d -19 käyttis
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
- Viestit: 24050
- Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
- Paikkakunta: Satakunnan Lappi
Re: 2.0t biopower sammuilu
aivan samanlaisia oireita oli omas femmassa ostohetken jälkeen..
tankin loiskelevyt irti
tankin loiskelevyt irti
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659