turbo

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
honda 1000
"Kaasari"
Viestit: 21
Liittynyt: Ke Kesä 08, 2005 20:25
Paikkakunta: rusko

turbo

Viesti Kirjoittaja honda 1000 »

moi minkälaisilla kilometreillä teiltä on hajonnut turbot mulla 119000 ajettu 2,3t ja turbo kuulemma loppu kun kylmänä savuttaa
SammyWagon
Matalapaineturbo
Viestit: 151
Liittynyt: Ke Touko 19, 2004 17:55
Paikkakunta: Raahe

Re: turbo

Viesti Kirjoittaja SammyWagon »

190tkm.
EX: 9-3 SC 1.9 TIDS Vector (updated)
EX: og 900s (updated)
#3046
Avatar
Termos
"Hölösuu"
Viestit: 2499
Liittynyt: Su Maalis 06, 2005 21:01
Paikkakunta: Vaasa
Viesti:

Re: turbo

Viesti Kirjoittaja Termos »

206 000 kilsaa mittarissa ja Garrett GT17 pellin alla, hetken vielä. Vaihdon syy ei kuitenkaan ole ahtimen rikkoutuminen.

En tosin tiedä, että onko ahdin alkuperäinen, 54 000 kilsaa se meidän käytössä on ainakin surrannu (152tkm => 206tkm) :wink:
2009 9-5 Griffin biopower JC Stage 1 Tämmöinen tummanharmaa
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen
usvaa putkeen
"Turbo"
Viestit: 274
Liittynyt: La Syys 13, 2003 14:45
Paikkakunta: lohja

Re: turbo

Viesti Kirjoittaja usvaa putkeen »

143 000 tkm kesti ennenkuin savut tuli.
alfa30
"Kaasari"
Viestit: 19
Liittynyt: To Maalis 11, 2004 19:34

Re: turbo

Viesti Kirjoittaja alfa30 »

163tkm.
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9391
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Re: turbo

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

225tkm kesti kunnes alkoi savuttamaan
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
pilkkitikka
"Turbo"
Viestit: 278
Liittynyt: Ke Heinä 11, 2007 15:11
Paikkakunta: Helsinki

Re: turbo

Viesti Kirjoittaja pilkkitikka »

126 tkm...ja puff.
partsi
"Kaasari"
Viestit: 12
Liittynyt: Ke Maalis 07, 2007 18:06
Paikkakunta: espoo

Re: turbo

Viesti Kirjoittaja partsi »

137tkm.
Avatar
tosu
"Viggen"
Viestit: 527
Liittynyt: To Kesä 02, 2005 14:11
Paikkakunta: Naantali

Re: turbo

Viesti Kirjoittaja tosu »

85 tkm, vaihdettiin samalla kun "jatkettuun moottoritakuuseen" vaihdettiin jakopää + tasapainohilut + huohottimen päivitys. Turbon ja vesipumpun joutui itse maksamaan. Turbo ei savuttanut, mutta poisotettu oli aivan väljä. Öljyt vaihdettu alussa 10tkm ja 30 tkm kohdalla ja sen jälkeen aina noin 10 tkm välein.
Nyt mittarissa 87 tkm.
Saabilla jo vuodesta 1982, nyt kesällä 2008 Saab 9-3 Vector BioPower A Cabriolet ja talvella 2002 9-5 Arc A
Löytyy myös 2023 Volvo C40 Twin
mikan
"Hölösuu"
Viestit: 1800
Liittynyt: Ma Heinä 28, 2003 14:04
Paikkakunta: Tampere

Re: turbo

Viesti Kirjoittaja mikan »

Oho! Onpa huonoja ahtimia. Mulla on nyt Aerossa reilu 200 ja hyvin puhaltaa. Tonnarissa oli 364 tkm alkuperäisellä ahtimella menty kun myin auton pois.

t. Mika
Jäsen #720 6 * turbo, 1 * Aero
baab
"Tuplakaasari"
Viestit: 60
Liittynyt: Su Tammi 18, 2004 20:25

Re: turbo

Viesti Kirjoittaja baab »

97200 km vuoti öljyä ulospäin 2,3 t :|
henkkaw10
"Aero"
Viestit: 308
Liittynyt: Pe Heinä 27, 2007 18:15
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: turbo

Viesti Kirjoittaja henkkaw10 »

Mulla 292000 km ja rupiaa oleen pikkuhiljaa valmista tavaraa!!2.3t
Saab 95 2.3t autom.-06
anirum
"Ruisku"
Viestit: 118
Liittynyt: Ma Marras 26, 2007 21:53
Paikkakunta: Kärkölä

Re: turbo

Viesti Kirjoittaja anirum »

Mulla on pikkasta vaille 200 000 mittarissa ja orkkis turbo on pelissä, ei kuulemma välystä ollut...

ja autona 2000 vuoden aero.
9-5 aero ´00 Biopower + jotain pientä jännää.
#1420
jcarlson
"Saabisti"
Viestit: 9165
Liittynyt: La Touko 01, 2004 19:36
Paikkakunta: Haparanda

Re: turbo

Viesti Kirjoittaja jcarlson »

Garrettin GT17:t on susia (ja alamittaisia) mutta aeroissa oleva Mitsu TD04HL-15T on laadukas ahdin.

GT17:n poistin itseltä toimivana 280tkm kohdalla, ei savuttanut eikä kuluttanut vielä öljyä ja toimi normaalisti. Ei kuitenkaan enää mikään uudenveroinen ollut.
Tilalla nyt aeron ahdin.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
HMK
"Hölösuu"
Viestit: 1239
Liittynyt: Su Syys 07, 2003 14:01
Paikkakunta: Espoo/Huittinen

Re: turbo

Viesti Kirjoittaja HMK »

jcarlson kirjoitti:Garrettin GT17:t on susia (ja alamittaisia) mutta aeroissa oleva Mitsu TD04HL-15T on laadukas ahdin.

GT17:n poistin itseltä toimivana 280tkm kohdalla, ei savuttanut eikä kuluttanut vielä öljyä ja toimi normaalisti. Ei kuitenkaan enää mikään uudenveroinen ollut.
Tilalla nyt aeron ahdin.
Huomaatko eroa ajaessa tuohon Mitsun ahtimeen?
Audi A6 Abt AS6R -623Nm
Golf Gti 320 -14
Vastaa Viestiin